Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:14:10 GMT

چرا سفرنامه «رجاء» امام رضا(ع) گم شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۱۳۱۶

چرا سفرنامه «رجاء» امام رضا(ع) گم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، از امشب ۱۲ آبان تا پنجشنبه ۱۷ آبان مصادف با ۲۴ تا ۲۹ ماه صفر، ماجراهای سفر امام رضا علیه السلام از مدینه به مرو در سال ۲۰۰ هجری در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران بازخوانی می شود.

این روایت رادیویی بر اساس کتاب «سفرنامه ای که گم شد» اثر فریبا کلهر که در دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است، انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر امام از مدینه به مرو چهار ماه طول کشید پس سفرنامه «رجاء» باید سفرنامه مفصلی شده باشد اما متاسفانه امروز جز چند خط چیزی از آن باقی نمانده است. چرا؟ در این سفرنامه چه نوشته شده بود؟ این مساله، یکی از بزرگترین و مهمترین سوال های تاریخ زندگی امام رضا علیه السلام است...

برای پی بردن به ماجراهای این سفر از شنبه دوازدهم تا پنجشنبه هفدهم آبان بازخوانی این سفرنامه با تنظیم رادیویی محمدباقر رضایی، تهیه کنندگی رضا قربانی و روایت بهروز رضوی از برنامه «کتاب شب» رادیو تهران پخش می شود.

کد خبر 4448027 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: امام رضا ع برنامه رادیویی بهروز رضوی رادیو تهران سفرنامه اربعین ۹۷ تئاتر ایران اربعین 97 هالیوود فیلم سینمایی اربعین حسینی شبکه سه سیما سریال ایرانی سینمای مستند موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی کارگردان تئاتر ایتالیا کنسرت موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابِ «حکایت زخم ها» به چاپ دوم رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این کتاب در ۲۶۴ صفحه و به نویسندگی خانم آخرتی از انتشاراتِ روایت فتح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • کتابِ «حکایت زخم‌ها» به چاپ دوم رسید
  • کتابِ «حکایت زخم ها» به چاپ دوم رسید
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!