Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، "مجتبی شجاعی"  اظهار کرد:آگاهسازی و روشنگری، توجه به قانون و ورود جدی مراجع انتظامی و قضایی به اختلافات در کنار احیای نقش معتمدین در قالب نهادسازی جدید، به عنوان موثرترین روش کنترل درگیری‌های جمعی در منطقه پیشنهاد می‌شود که شوراهای حل اختلاف در دادگستری و اقدامات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت و برخی ارگانهای انقلابی دیگر نمونه‌های موفق آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شجاعی گفت: از ابتدای سال جاری چندین مورد اختلاف طایفه ای با ریشه‌های ملکی و مالی و که می‌توانست هر کدام بستر درگیری‌های خونین و طولانی را بین طوایف و تیره ها فراهم کند با دکترین پیشگیری از وقوع قبل از درمان، پیشگیری شده است که نمی‌توان از نقش مصلحین محلی و تک تک اعضای شورای تامین چشم پوشی کرد.

وی ادامه داد: تجربه ثابت کرده مهمترین قربانیان درگیری‌های طائفه ای افراد بی طرفی هستند که حتی در ایجاد درگیری نقش چندانی نداشته‌اند و ناخواسته آسیب‌های درگیری متوجه انان شده است که می طلبد با آگاهسازی، فرهنگسازی ، بهره گیری از نخبگان روشنفکر ، علمای محلی و البته بی طرفی کامل و رعایت قانون این آسیب‌ها را از طریق پیشگیری به حداقل رساند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شجاعی، صبح چهارشنبه با بیان اینکه ۱۳۰ هزار نفر در استان کرمان بازنشسته و مستمری بگیر هستند، گفت: تعداد ۱۶ کانون بازنشستگی کارگری در شهرستان‌های استان کرمان دایر است.

وی، افزود: میزان ۶۵ تا ۷۰ درصد این کارگران، حداقل حقوق‌بگیر هستند و مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه آنها در حوزه معیشت و درمان است.

شجاعی، گفت: در بخش درمان بیمه‌شده‌ها و بازنشستگان باید از صفر تا ۱۰۰ آن را سازمان تأمین اجتماعی متقبل شود که این اتفاق نمی‌افتد و قانون باید الزام و اجرایی شود.

کد خبر 6094359

دیگر خبرها

  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی