Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:05:43 GMT

زندانی شدن یکی از جلادان داعش در ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۱۵۷۳

زندانی شدن یکی از جلادان داعش در ترکیه

فردی که به عنوان عضو گروه تروریستی تکفیری داعش٬ ده‌ها نفر را به قتل رسانده٬ در هاتای دستگیر و زندانی شد. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ بین الملل آسیای غربی ترکیه و اوراسیا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ملیت٬ دو روز پیش در استان هاتای واقع در مرز ترکیه و سوریه و در نزدیکی اسکندرون٬ فردی در یک مخفیگاه دستگیر شد که به عنوان یکی از جلادان داعش در سوریه ده‌ها نفر را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس اسکندرون اعلام کرد که در بازرسی از مخفیگاه این فرد٬ کتب٬ اسناد و مدارک فراوانی که مرتبط با عقاید گروه تروریستی تکفیری داعش بوده٬ به دست آمده است.

فرد مزبور پس از دستگیری و انتقال به دادگاه٬ با حکم قاضی دادگاه جمهوری٬ به زندان فرستاده شد.

انتهای پیام/

R1396/P1396/S8,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه" داعش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه داعش اخبار ترکیه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند

وزیر خارجه حکومت طالبان با اشاره به زنجیره تامین و حمایت از داعش گفت سه کشور همسایه زمینه این گروه تروریستی در منطقه را فراهم کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان بدون نام بردن از کشور خاصی گفت سه کشور همسایه زمینه را برای حضور گروه تروریستی داعش در منطقه فراهم کرده‌اند.

وی افزود یکی از این کشورها نیروی انسانی داعش را فراهم می‌کند، دومی برنامه‌های آموزشی و کشور سوم نیز حملات تروریستی آن را هدایت می‌کند.

متقی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه افغانستان-قزاقستان در کابل اظهار داشت بررسی‌ها نشان می‌دهد که از هر 10 مورد رویداد امنیتی دستکم هشت مورد آن در خارج از افغانستان طراحی شده است.

وی تصریح کرد اگر این کشورهای همسایه مسئولیت خود را به درستی انجام دهند، در افغانستان مشکلات امینتی بوجود نخواهد آمد.

گزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستانحقانی: تهدید داعش در افغانستان، نگران‌کننده نیستنیویورک‌تایمز: نصف اعضای داعش خوراسان اتباع تاجیکستان هستند

وزیر خارجه حکومت طالبان همچنین تاکید کرد از خاک افغانستان به دیگران آسیبی نخواهد رسید اما کشورهای دیگر نیز از اقدامات ویرانگر دست بردارند.

امیرخان مقتی اظهار داشت امنیت افغانستان به امنیت منطقه مرتبط است.

«ملا یعقوب مجاهد» وزیر دفاع حکومت طالبان پیش از این با اظهار اینکه عناصر داعش از تاجیکستان و پاکستان وارد افغانستان می‌شوند از این کشورها خواسته بود مرزهای خود را کنترل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟