Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذربایجان شرقی- آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به همزمانی حضور آیت الله شبیری، با حضور تعدادی از اعضای یک «جناح خاص» در منزل یکی از شاگردان خود، گفت: این دیدار بدون اطلاع ایشان بوده که این «جناح خاص» با انتشار تصاویر جلسه از آن سوء استفاده کردند.

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نامه آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی اظهار داشت: در این موضوع، از آیت الله شبیری سوء استفاده کردند و برخی از افراد و رسانه‌های مغرض، دستاویزی برای حمله به آیت الله یزدی یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نامه آیت الله یزدی، نامه‌ای خیر خواهانه بود افزود: ایشان دلسوزانه و با حفظ شأن مرجعیت چنین نامه‌ای نوشت و جسارت و یا اسائه ادبی نشده بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه برخی نباید از این نامه خیرخواهانه سوء برداشت کنند ابراز داشت: باید از این نامه خیرخواهانه استقبال کنیم و نباید مورد مذمت و عتاب قرار دهیم.

وی نیت برخی از افراد در هدف قرار دادن آیت الله یزدی به بهانه نامه اخیر را مورد اشاره قرار داد و گفت: جناح خاصی که آیت الله یزدی را مخالف خود می‌دانند، به دنبال تضعیف جامعه مدرسین و ایشان هستند، لذا افرادی که به ایشان اسائه ادب می‌کنند بدانند که هم باید شأن مرجعیت و آیت الله شبیری حفظ شود و هم شأن روحانیت و آیت الله یزدی و هم شأن جامعه مدرسین حوزه علمیه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: برخی از رسانه‌هایی که این مسئله را بزرگ کردند اساساً به روحانیت و مرجعیت عقیده ندارند و در گذشته، تقلید از مرجعیت را کار زشت می‌دانستند.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به همزمانی حضور آیت الله شبیری، با حضور تعدادی از اعضای یک «جناح خاص» در منزل یکی از شاگردان خود، تصریح کرد: این دیدار، اتفاقی و بدون اطلاع ایشان بوده که این «جناح خاص» با انتشار تصاویر جلسه، از آن سوء استفاده کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله شبیری زنجانی آیت الله محمد یزدی حضور آیت الله شبیری نامه جنجالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود. پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است. در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902142

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • پرسپولیس مقابل سپاهان چپ‌رو می‌شود!