Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردی مسلح با حمله به سالن یوگا در ایالت فلوریدا، بعد از قتل ۲ نفر و مجروح کردن ۵ نفر دیگر، اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ان‌بی‌سی، مردی مسلح در حمله به باشگاه آموزش یوگا در ایالت فلوریدا آمریکا، پیش از آنکه با شلیک گلوله اقدام به خودکشی کند، ۲ نفر را کشت و ۵ نفر دیگر را مجروح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هویت عامل این حادثه مشخص شده حال آنکه پلیس در حال بررسی انگیزه احتمالی است.

گزارش‌های اولیه حاکی از قتل یک نفر بود حال آنکه ظاهراً یکی از مجروحین نیز جان خود را از دست داده و به این ترتیب، شمار تلفات حادثه به غیر از فرد ضارب به ۲ نفر رسیده و شمار مجروحین نیز از ۴ به ۵ نفر افزایش یافته است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کشته و زخمی آمریکا آزادی حمل سلاح در آمریکا خودکشی در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از هلاکت و زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست در حمله پهپادی حزب الله خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که در جریان حمله پهپادی حزب الله به المطله در شمال فلسطین اشغالی، دو نظامی کشته شده و دو نظامی دیگر زخمی شده است.

رسانه صهیونیستی حدشوت بزمان گزارش داد: بر اثر حمله با پهپادی انتحاری به المطله دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شده اند که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که دقایقی قبل، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

کد خبر 6098276

دیگر خبرها

  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس