Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@18:18:37 GMT

اکران فیلم قدمگاه در مهریز+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۲۰۵۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد فرماندار شهرستان مهریز گفت:فیلم قدمگاه توصیف زندگی روستایی هست و یافتن حقیقت و روایتی از نذری و توسل به امام رضا علیه السلام می باشد.
سیدمحمدرستگاری افزود: این فیلم توسط یکی از جوانان روستای تنگ چنار نوشته و کارگردانی شده است و این فیلم  در روستاهای دهستان  تنگ چنار و در حدودسی دقیقه ساخته شده و بازیگران مختلفی از دهستان تنگ چنار در آن ایفای نقش کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی دهقان چناری کارگردان و نویسنده فیلم افزود:فیلم داستانی از یک خانمی  هست که نذری دارد و فرشی را بافته و نذر حرم امام رضا کرده است در حالی که به صاحب دارقالی بدهکارهستند و شوهرش تلاش می کند قرضش را ادا کند ولی خانم قصد ادای نذر را دارد و به حرم امام رضا علیه السلام هدیه کند که در نهایت نذر وی در همان خانه ادا می شود.
ناصر دهقان مدیر تولید این فلم گفت :5نفر نقش اصلی بازیگری این فیلم رادارندو حدود 30دقیقه زمان اجرای آن می باشد و به زودی در آینده نزدیک از شبکه یزد و شبکه سوم سیما پخش خواهد شد..

اکران فیلم قدمگاه در مهریز+تصاویر اکران فیلم قدمگاه در مهریز+تصاویر اکران فیلم قدمگاه در مهریز+تصاویر اکران فیلم قدمگاه در مهریز+تصاویر اکران فیلم قدمگاه در مهریز+تصاویر اکران فیلم قدمگاه در مهریز+تصاویر اکران فیلم قدمگاه در مهریز+تصاویر اکران فیلم قدمگاه در مهریز+تصاویر اکران فیلم قدمگاه در مهریز+تصاویر اکران فیلم قدمگاه در مهریز+تصاویر اکران فیلم قدمگاه در مهریز+تصاویر

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد مهریز اکران فیلم قدمگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند