Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا با اعمال تحریم‌های ‌جدید هم به اهداف شومش دست نمی‌یابد، گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان‌، مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی بکوبند. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ استانها قزوین نظرات

آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: 13 آبان ماه با عنوان تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه علیه استکبار جهانی نامگذاری شده چرا که دانشجویان پیرو خط امام پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سفارت آمریکا در تهران حمله کرده و خشم آمریکا را برافروختند که پس از آن، مردم نیز در مقابل لانه جاسوسی تجمع کرده و‌ به حمایت از دانشجویان برخاستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: توطئه‌های آمریکا علیه کشور ما متعلق به امروز نیست بلکه از سال‌های دور نسبت به برپا کردن آشوب در میان ملت ما تلاش داشته و امروز از طریق تحریم‌ها در صدد سرنگونی نظام و انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز نیز ترامپ ریاست جمهوری آمریکا، حیله‌ها و نیرنگ‌های جدیدی را در پیش گرفته و مرحله جدید تحریم‌ها علیه ایران را از روز گذشته آغاز کرده، اما با توجه به روحیه استکبارستیزی ملت ایران به هدف خود دست پیدا نمی‌کند.

وی تاکید کرد: تمام ثروت آمریکا، نتیجه آشوب‌هایی است که در مناطق مختلف جهان به پا کرده و با ایجاد تفرقه در میان مسلمانان در صدد به وجود آوردن جوی متشنج در میان آنهاست.

اسلامی با اشاره به لزوم وحدت میان مردم و مسئولان ادامه داد: تحریم‌ها موجب به وجود آوردن مشکلات اقتصادی بسیاری می‌شود، اما در این میان مسئولان باید در راستای رفع نیازهای عمومی و معیشتی مردم و جلب اعتماد آنها تلاش کرده چراکه با همدلی و تعامل سازنده میان مدیران و مردم می‌توانیم از این بحران نیز عبور کنیم.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره در صحنه مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان خود بوده‌اند و همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس، به پیشرفت دفاعی و امنیتی دست یافتیم، باید در این برهه‌ بتوانیم انقلاب و نظام را از حیله‌های استکبار جهانی مصون نگه داریم.

امام جمعه مردم تاکستان با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان افزود: تمام قشرهای مردم ایران از دانش‌اموز، کارمند و کارگر تا جوان و پیر با همدلی و یکپارچه و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در راهیپمایی باشکوه 13 آبان شرکت می‌کنند تا مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی بکوبند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی عظیم 13 آبان نماد اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در مقابله استکبار جهانی است و امسال نیز باشکوه‌تر از سال‌های گذشته با حضور در صحنه به دشمن نشان خواهند داد که همیشه هوشیار و آگاه بوده و به آنها هیچ‌گونه اجازه‌ای در جهت تحریم علیه کشورشان را نمی‌دهند.

وی افزود: رسانه های دشمن نیز در تلاشند تا دستاوردهای 40 ساله انقلاب را کمرنگ نشان دهند که در این میان رسانه‌های داخلی نقش آگاه کننده مهم را بر عهده داشته و باید این دستاوردها و همچنین دشمنی دیرینه آمریکا علیه ایران را برای مردم تبیین کنند تا آنها یکدل و هماهنگ در صحنه حاضر شده و جواب دندان‌شکنی به ترامپ دهند.

انتهای پیام/ش

R41364/P1377/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست

امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در ادامه سفر خود به لبنان با حضور در دفتر جنبش امل لبنان مورد استقبال مصطفی فوعانی، رئیس شورای اجرایی این جنبش قرار گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در این دیدار گفت: در منظر دنیای متمدن امروز، ما همچنان شاهد اقدامات ضد بشری رژیم منحوس صهیونیستی بوده و همه دنیا شاهد هستند که در این 7 ماه 35 هزار نفر از مردم مظلوم غره را به فجیع ترین شکل به شهادت رسانده و 80 هزار نفر مجروح و تعداد زیادی نیز زیر آوارها ماندند.

انصاری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت که علیرغم سانسور بی سابقه خبری،جهان استکبار قادر به پوشاندن ابعاد مختلف این جنایت نبوده و جهان هر روز شاهد گوشه ای از این فجایع رژیم صهیونیستی است.

امین انصاری افزود: آنچه اکنون در غزه در حال رخ دادن است نه فقط عکس العمل آزادی خواهان جهان بلکه صدای خود مردم آمریکا و غربی ها را درآورده است و این مظلومیت غزه، دنیای غرب را رسوای عالم کرده است.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ایران گفت: خوی استکباری آمریکا بر پایه ظلم و جنایت بنا شده است؛ شما همین الان در دانشگاه های آمریکا ناظر برخورد وقیحانه ضدبشری با دانشجویان معترض که در تجمعات مسالمت آمیز خاتمه دادن به جنایات وحشایانه رژیم صهیونیستی و حامیانش در غزه و فلسطین را خواستار هستند ، هستید و علی رغم اینکه دانشجویان هیچگونه حرکت خشونت آمیز انجام نداده و یا خسارت به اماکن و یا مزاحمت برای دیگران فراهم نکرده اند اینگونه مورد خشم و حمله نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا قرار گرفتند. البته علیرغم تلاش گسترده نیروهای امنیتی آمریکا و سایر کشورهای اروپایی صدای حق طلبانه دانشجویان و اساتید دانشگاه نه تنها خاموش نشده بلکه فراگیر شده و به سایر کشورهای دنیا تسری پیدا نموده است و این نشانه تحقق وعده امام خمینی در صدور انقلاب اسلامی و به فرموده مقام معظم رهبری حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران را می رساند.

امین انصاری در این سفر در جلسات متعدد با فعالان حقوق بشر و نخبگان لبنان در مورد مسایل روز بین الملل و منطقه گفت و گو کرد.

انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه

 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند