Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قالیچه‌ای را به مدیرعامل باشگاه ژاپنی اهدا کرد.

با وجود اینکه پرسپولیس در ابتدای بازی حملاتی را روی دروازه ژاپنی‌ها انجام داد اما هواداران کاشیما یک لحظه هم دست از تشوبق تیم خود بر نداشته و یکصدا از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند.

*حمیدرضا گرشاسبی، ابولفضل روغنی و حاجی‌بیگی اعضای هیات مدیره پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*با وجود اینکه حدود 1500 طرفدار پرسپولیس در ورزشگاه هستند اما آنها به سبک ایسلندی تیم خود را تشویق می‌کنند.

* قبل از آغاز بازی حمیدرضا گرشاسبی قالیچه‌ای را به مدیرعامل باشگاه کاشیما اهدا کرد.مدیرعامل باشگاه ژاپنی هم به خطر این هدیه از گرشاسبی تشکر کرد. مدیران دو باشگاه هم ابراز امیدواری کردند بازی خوبی انجام شود ضمن آنکه گرشاسبی اعلام کرد میزبانی خوبی از باشگاه کاشیما در تهران صورت خواهد گرفت.

*در برخی از صحنه‌ها برانکو به داور بازی معترض شد و اعتراض خود را به داور چهارم که چینی است منتقل کرد.

* شرایط آب و هوایی نسبت به چند ساعت قبل تغییر کرده و هوا کمی خنک تر شده است.

* باشگاه پرسپولیس اقلام فرهنگی مثل بوق و پرچم را در اختیار طرفداران این تیم قرار داده است.

*در اواسط نیمه اول یک جیمی‌جامپ ایرانی به میانه زمین پرید که ماموران او را دستگیر کردند. در این بین مسئولان تیم پرسپولیس هم پیگیر بودند که برخورد بدی با وی صورت نگیرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جیمی جامپ ایرانی بازی پرسپولیس را متوقف کرد+فیلم آزاده نامداری بدون چادر در خیابان‌های تهران! +عکس بازیگر مشهور سینما سر جای پارک دعوا کرد و به زندان رفت +عکس آیا میزان ثروت در طول عمر افراد نقش دارد؟ از این مادر بی رحم تر هم وجود دارد؟! + عکس های جنجالی پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود مرد میهمان نیمه شب پنهانی وارد اتاق عروس و داماد شد انفجار یک حسینیه در شهر صالحیه تهران + تصاویر عکس تلخ نوزاد رها شده در مخزن زباله یک روستا + جزییات غذای این رستوران با گوشت انسان پخته می شد! +جزییات انتشار اولین عکس از مقتول توطئه زنانه در گلسار رشت شهادت سرباز وظیفه در درگیری پلیس اهواز با خلافکاران مسلح + عکس شهید خوشحال ترین خر پیکان سوار + فیلم دیدنی التماس خواهر خانم بازیگر برای آشتی با پدر بیمارش + عکس بازگشت 2 قاتل به قتلگاه مرد مشهدی! / آنها وسوسه دلار شده بودند! + عکس تجاوز به دختر 18 ساله توسط تکنیسین اورژانس در آمبولانس مردی را جلوی چشمان منشی اش گروگان گرفتند / در تهران رخ داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا گران قیمت ترین غذایی که مزه خاصی ندارد! + تصاویر دست قطع شده زن گمشده چه رازی داشت؟! +عکس صدها مازراتی در آتش بندر ایتالیا سوخت + تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پرسپولیس بازی باشگاه پرسپولیس خطر ایرانی باشگاه عکس فیلم مرد رئیس کودک شهرستان ویدیو ها قتل دختر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قطار شماره ۳۱۹ مشهد-تهران که صبح امروز چهارشنبه به دلیل نقص فنی در سامانه نیروکشش یا همان لوکوموتیو در ایستگاه فولاد متوقف شده بود پس از رفع نقص به مسیر خود ادامه داد.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان بیان کرد: این قطار اتوبوسی نه در محوطه بیرونی بلکه در ایستگاه فولاد در نزدیکی نیشابور ۵۶ دقیقه به دلیل نقص فنی متوقف بود که در سریع‌ترین زمان ممکن نقص فنی قطار برطرف شد.

وی در خصوص اعتراض مسافران گرفتار نسبت به عدم باز کردن پنجره قطار هنگام توقف گفت: قطار دارای سامانه تهویه بوده و فضای واگن بسته و ایزوله است و طراحی قطار به نحوی است که پنجره‌ها امکان باز شدن ندارند.

کد خبر 6094173

دیگر خبرها

  • سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • کرگر: بازی جمال موسیالا را بیشتر از جود بلینگام دوست دارم
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر