Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دوره آموزشی یکروزه با عنوان " آشنایی با روانگردان‌ها و عوارض جسمی و روانی آن " با حضور دکتر قدیرزاده مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور و با شرکت قضات در سالن اجتماعات دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه وبویراحمد، دوره آموزشی یکروزه با عنوان " آشنایی با روانگردان‌ها و عوارض جسمی و روانی آن " در سالن اجتماعات دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دوره آموزشی با هدف آشنایی با اصطلاحات و عناوین قانونی در خصوص مواد مخدرو روانگردانها، طبقه بندی مواد مخدر و روانگردانها، مواد روانگردان از دیدگاه روانپزشکی قانونی و ... جهت قضات استان برگزار شد.

در حاشیه این دوره آموزشی قدیر زاده مشاور رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با همراهی امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان  با حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و در خصوص حل مشکلات پزشکی قانونی استان گفت‌وگو بعمل آمد.
دیدار با مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و بازدید از مجموعه پزشکی، آزمایشگاهی پزشکی قانونی یاسوج از دیگر برنامه‌های مشاور رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روانگردان ها مواد مخدر روانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد