Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام علی بن موسی الرضا(ع) طی اطلاعیه ای از تمامی آحاد مردم انقلابی استان برای حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان دعوت به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن این فراخوان آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
13 آبان، یادآورسه رویداد مهم و سرنوشت سازی است که هریک از این فرازها، نقطه عطفی است در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی و یکی از افتخارات این روز، تسخیر لانه جاسوسی ام الفساد بزرگ آمریکای جنایتکار به دست جوانان و دانشجویان انقلابی و شجاع که با ایمان راسخ به قدرت لایزال الهی خشم و قهر حق طلبانه و ظلم ستیز ملت به پاخاسته را به نمایش گذاشتند.
امروز نیز جوانانی که به فرموده مراد و مقتدایشان انقلابی تر از نسل های پیشین اند نگاه نافذ و بصیرشان به اشارت مولی دوخته شده و با هوشمندی، بصیرت و لحظه شناسی؛ هیچگاه کینه ورزی و عناد دشمنان اسلام و بشریت را از یاد نخواهند برد و با گام برداشتن در مسیر واقعی انقلاب عظیم اسلامی و با ایثار و رشادت راه شهدای والامقام و عزیز را ادامه خواهند داد.
حال که استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار خود را در سرازیری سقوط و ورطه اضمحلال می بیند، با یاری جستن از بنگاه های دروغ پراکنی و اغواگر مثلث شوم غربی، عربی و صهیونیستی خود بدنبال سیاه نمایی و شکاف انداختن بین نسل جوان و انقلاب است تا یأس و ناامیدی را القاء کند و در پس پرده پرهیاهو و غوغای رسانه ای قتل یک روزنامه نگار، عظمت و شکوه اقیانوس بیکران شور و شعور جوانان امروز در اربعین دیده نشود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدای عزیز انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانشجو و دانش آموز که خون پاکشان را در 13آبان تقدیم به این نظام و انقلاب کردند؛ از تمامی آحاد مردم مومن باب الرضا گنجیه معرفت ها، خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، علما، روحانیون، اساتید و به ویژه دانشجویان و دانش آموزان، دعوت می کند ضمن حضور باشکوه و انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان، بار دیگر به ندای رهبر و مقتدای خود لبیک گفته و حماسه بی نظیر دیگری را در یوم الله سیزده آبان رقم بزنند.
ضمنا یادآور می‌شود، مراسم راهپیمایی یوم الله سیزده آبان مرکز استان ساعت 9 صبح روز یکشنبه سیزدهم آبان از میدان شهید بجنورد به سمت میدان حضرت قائم(عج) برگزار می شود.
انتهای پیام.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن 13 آبان دعوت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد