Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ، یوم‌الله 13 آبان را نماد مقاومت و ایستادگی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی و زورگویان دانست و اظهار داشت: این روز يادآور حوادث بسيار مهمي است كه در شكل‌گيري، مقاوم سازي و تداوم انقلاب اسلامي و شكست توطئه‌هاي پياپي آمريكا به عنوان نماد كامل امپرياليسم جهاني و نظام سلطه‌گر تماميت خواه، نقش اساسي داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: روز سيزدهم آبان 1357 روز اوج تظاهرات و مخالفت دانش‌آموزان و دانشجويان عليه رژيم پهلوی بود. دانشگاه تهران كه از مدتی پيش به محل گردهمايی دانشجويان مخالف رژيم تبديل شده بود، در اين روز شاهد يكی از گسترده‌ترين تجمعات دانشجويان بود.
صادق پور با بیان اینکه سیزده آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است گفت: شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشیم، سیزدهم آبان زادروز انقلابی بزرگتر سالگشت تبعید بینانگذار جمهوری اسلامی و روز دانش آموز است. هر یک از این مناسبتها خودکافی است که نظرها را به خود برگرداند و دیده ها را خیره کند.
این مسوول به پیام روز سیزدهم آبان اشاره کرد و گفت: روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند. پیام روز سیزدهم آبان به مسلمانان این است که: تنها در برابر پروردگار جهانیان و مکتب توحید به نماز بایستند و فقط در پیش گاه خدا به کرنش بنشینند و تا همیشه زمان در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت ها سرتسلیم فرود نیاورند.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین بیان کرد: آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یکانقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران با الهام از درس‌های بزرگ قیامعاشورا، وصایای جاودانه امام راحل (ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) به عنوان نقشه راه و قطب‌نمایحرکت خود، هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال میهن اسلامی در گزند اراده دشمن گرفتار و مورد تهدید و آسیب قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدای ایران اسلامی شکل گرفته‌است، تصریح کرد: هرگز ملت ایران اسلامی از آرمان‌های شهدا کوتاه نمی‌آیند و ملت ولایتمدار ایران اسلامی اجازه دخالت بیگانگان به کشور را نمی‌دهند و با تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه به هیچ عنوان اجازه نفوذ دشمنان و استکبار را به ایران اسلامی نمی‌دهند.
صادق پور تاکید کرد: اهمیت 13 آبان در بین دانش آموزان نه فقط به عنوان یک واقعه تاریخی بلکه به عنوان نقطه عطفی که به رهبری امام (ره) مانع از انحراف جامعه از مسیر اصلی و دینی شد و با حفظ استقلال و آزادی به سمت و سوی الهی هدایت گردید باید تبیین شود.
وی عنوان کرد: سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در هفته بسیج دانش آموزی ازجمله برنامه های فرهنگی و علمی در مدارس، دیدار دانش آموزان با امامان جمعه در شهرها، عطر افشانی مزارشهدای مطهر شهدا، حضور در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه ها توسط دانش آموز نخبه و ... برگزار خواهد شد.
صادق پور اظهار داشت: در روز ۱۳ آبان ماه تجمع بسیجیان و دانش آموزان در تمامی بخشها و شهرها(اقبالیه، محمودآباد نمونه، کوهین، طارم، اقبال شرقی و الموت) ساعت ۹ و نیم در مصلی ها برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در پایان از عموم مردم خاصه دانش آموزان عزیز درخواست نمود تا در راهپیمائی یوم الله 13 آبان شرکت نموده و با شرکت خود در این راهپیمائی توطئه های دشمنان خنثی شود.
4001/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی، سرلشگر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار پیامی سالروز تأسیس بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است.

مقام معظم رهبری

۱۷ اردیبهشت‌ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام بسیج سازندگی از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت و دلدادگی و ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مؤمنانه، اقتصاد مقاومتی و ... به شایستگی از توانمندی‌های شگفت‌آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش مؤثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام‌بخشی فراروی علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت‌رسانی و مردم‌یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای از شاخصه‌های برجسته سازمان بسیج سازندگی است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت‌مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن‌سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولان ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار، خرسندی مقام عظمای ولایت و رهبری و رضایت ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشگر پاسدار حسین سلامی 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • معلمان بهترین الگو برای دانش آموزان خود باشند
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد