Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: برخی از نامه‌نگاری اخیر آیت‌الله یزدی به دنبال بهره‌برداری سیاسی هستند. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ استانها خراسان رضوی نظرات

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به نامه نگاری اخیر آیت‌الله یزدی با آیت‌الله شبیری‌زنجانی اظهار داشت: جریانی به دنبال توطئه در این مسئله است و این جریان همان جریانی است که آقای منتظری را از قطار انقلاب پیاده و تلاش کرد رخنه‌ای در بدنه نظام و روحانیت ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز همان عوامل در حمایت دینی دچار کمبود و خلل هستند و شخصیت مرجع و روحانی خاصی ندارند که از حرکت آن‌ها حمایت کند و با طراحی این نقشه سعی دارند با قرار دادن آیت‌الله شبیری در یک موقعیت پیش‌بینی نشده، ایشان را در عمل انجام شده قرار دهند و از حضور وی در یک دید و بازدید بهره‌برداری تبلیغاتی کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: از سوی دیگر این جریان دنبال این هستند که از این قضیه بهره‌برداری سیاسی کرده و آیت الله شبیری را به روحانی طرفدار خود مبدل کرده و برای خود مرجع جدیدی ایجاد کنند و از سوی دیگر در میان مراجع و علما اختلاف‌افکنی کنند.

ترقی بیان کرد: هدف دیگر این است که با این اقدام، شخصیت‌های انقلابی حوزه را مورد هجمه قرار دهند و به این وسیله نیروهای انقلابی حوزه را تخریب کنند و هدف پنجم نیز این است که با این اقدام سران فتنه را از انزوای سیاسی خارج کرده و زمینه تبلیغات و مطرح‌کردن آن‌ها را در افکار عمومی جامعه فراهم ‌کنند.

وی گفت: به‌نظر می‌رسد این اقدام برای منحرف‌کردن افکار عمومی جامعه از مسائل دیگری است؛ با توجه به جمیع این شرایط بنظر می‌رسد که مسئله اخیر، آزمایش خوبی است تا ‌مردم متوجه شوند که اصولاً جریانی خاص که هیچ پای‌بندی به مرجعیت و تقلید ندارد چگونه حاضر است مراجع را پای اهداف سیاسی خود قربانی کند و به قیمت از بین بردن شخصیت و اعتبار مراجع محبوب بین مردم و متدینین خود را از چاله حصر و فقدان سرمایه اجتماعی نجات دهد.

انتهای پیام/ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیست
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر