Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، اجرای بخشنامه‌ی وزارت نفت مبنی بر ممنوعیت کار اقماری در عسلویه، مشکلات و نگرانی‌های زیادی را برای کارکنان این منطقه ویژه، علی‌الخصوص غیررسمی‌ها به وجود آورده‌است.

در همین رابطه، سیدپیروز موسوی، مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی پارس، در نامه‌ای به وزیر نفت، خواستار تمدید مهلت اسکان کارگران به مدت یک سال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بخشی از این نامه آمده است با توجه به تعداد قابل توجه و عدم وجود زیرساخت‌های لازم متناسب با تعداد نیروهای قراردادی و پیمانکاری همچنین جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و خانوادگی در منطقه خواهشمند است موافقت فرمایید موضوع مهلت اسکان نیروهای قرارداد موقت و پیمانکاری،  به مدت یکسال تمدید شود.

پیش از این اعلام شده بود که کلیه نیروها بایستی از ابتدای آبان ماه در عسلویه ساکن شوند ولی با توجه به مسائل و مشکلاتی که اسکان دو هزار خانواده در منطقه عسلویه دارد، این ضرب الاجل برای یک ماه تمدید شد؛ کارگران عسلویه می‌گویند عسلویه و کنگان، ظرفیت‌ها و امکانات زیستی محدودی دارد و برای اسکان خانواده‌ها مناسب نیست؛ امیدواری این کارگران به مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی پارس و تلاش او برای جلوگیری از اجرای این طرح است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران عسلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با ۲ فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ مجلس تقاضای اعمال دو فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران مطرح شد که نمایندگان با آن موافقت کردند.

بعد از تصویب دو فوریت، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این دومین بار است که مجلس شورای اسلامی اساسنامه شرکت ملی پست را تمدید می‌کند، دولت اصل لایحه را ارائه دهد.

وی اضافه کرد: ما در برنامه هفتم توسعه نتوانستیم در صندوق کار را پیش ببریم چون اساسنامه دچار اشکال است حداقل وزارت ارتباطات کار خودش را به درستی انجام دهد.

کد خبر 746545

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تامین ارز کالای قاچاق در چهارراه استانبول/ بازار غیررسمی آرام می‌شود
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • موافقت مجلس با ۲ فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست
  • صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم| 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید