Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:27:30 GMT

شوت امیرمحمد به ایتالیا رسید/ جلوه ای از تحقق یک رویا

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۳۱۸۳

شوت امیرمحمد به ایتالیا رسید/ جلوه ای از تحقق یک رویا

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: طی روزهای اخیر کلیپی از ضربه ایستگاهی یک کودک در منطقه ای محروم در کهگیلویه و بویراحمد واکنش های کاربران فضای مجازی را در پی داشته است.

امیر محمد علامه می تواند آغازگر به حقیقت بدل شدن یک رویا باشد که با توپ پلاستیکی صدایش را به ایتالیا رسانده است.

این کودک ۱۰ ساله دهدشتی با پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس توپ پلاستیکی آبی را با یک ضربه ایستگاهی و شوت زیبا از پنجره کوچک یک خانه کاه گلی رد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بازنشر کلیپ، فریاد پس از ضربه ایستگاهی امیر محمد علامه و دیبالا ماسک (شادی معروف دیبالا) کودک کهگیلویه و بویراحمدی ساکن دهدشت به ایتالیا و تیم یوونتوس رسید.

این موضوع واکنش جالبی را نیز از طرف پائولو دیبالا ستاره تیم یوونتوس در پی داشت.

دیبالا در استوری خود خواهان شناسایی این بازیکن و معرفی آن به صفحه رسمی خودش شده است.

امیر محمد علامه ۱۰ ساله این روزها سوژه فضای مجازی شده است، او فوتبال را از هفت سالگی شروع کرده و اکنون در یک مدرسه فوتبال در شهر دهدشت آموزش می بیند.

این کودک با استعداد دهدشتی در کلاس چهارم دبستان مشغول به تحصیل است و  علاقه بسیاری نیز به تیمهای یوونتوس و بارسلونا دارد.

امیر محمد شرکت در چالش یک کانال اینستاگرامی را پیش زمینه ضبط این ویدیو در روستای سربردیان شهرستان کهگیلویه دانست و گفت: فکرش را نمی کردم این ویدیو چنین بازتابی داشته باشد.

اما اینجا در کهگیلویه و بویراحمد که سالهاست با محرومیت دست و پنجه نرم می کند صدها امیر محمد علامه وجود دارد که با ذره ای حمایت از آنها ستاره های بزرگی متولد می شوند که می توانند در عرصه های بین المللی بدرخشند و صدای مردمان سرزمین خود باشند و الگویی برای کودکانی که در محرومیت قد کشیده اند و رویاهایشان را در خانه های کاهگلی با دستان ترک بسته پدران و مادرانشان به واقعیت بدل می کنند.

شاید امیر محمد آغازگر جریانی باشد برای کودکانی که هنوز پای هیچ مربی به روستا یا محل زندگی آنها نرسیده است و یا اگر رسیده است بی تفاوت از کنار آنها گذشته باشند اما همچون فرزندان بسیاری از این سرزمین همیشه سربلند که  روزهای دفاع مقدس در خط اول جبهه ردای شهادت پوشیدند، کودکان این سرزمین نیز  پنجه در پنجه محرومیتها انداخته و همچنان استوار  در سرمای زمستان و گرمای تابستان نقش رویاهایشان را بر تارک زندگی می نگارند.

از دنای سفید پوش تا بلاد شاپور و گچساران با مشعلهای گازی سوزانش،  از جای جای این استان پر ظرفیت هستند کودکانی که روزی به رویاهاشان جامعه عمل پوشیده شود و نه در قالب یک دیبالا، بلکه با وجود خودشان شناخته شوند.

سرزمین محرومی که ستارگان بزرگی در خود دارد که می توانند روزی نه در زمینهای ناهموار و با توپ پلاستیکی، بلکه در چمن سبز با نگاه پر امیدشان برای این مرز و بوم افتخار آفرین باشند.

کد خبر 4447415

منبع: مهر

کلیدواژه: پائولو دیبالا تیم فوتبال یوونتوس کهگیلویه و بویراحمد اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد شیراز موکب یوم الله 13 آبان سنندج خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شهرکرد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام

یوونتوس امیدوار است بتواند مدافع برزیلی خود را در فینال جام حذفی در اختیار داشته باشد.

طرفداری | دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس مدتی به دلیل مصدومیت همراه این تیم نخواهد بود.

با اعلام باشگاه یوونتوس، دنیلو که در جریان تساوی این تیم با رم دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده است. در نتیجه این مدافع بازی یوونتوس مقابل سالرنیتانا در سری آ را به صورت قطعی از دست می دهد و حضور او در بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا نیز در هاله ای از ابهام است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • گل امیر محمد هوشمند به پرسپولیس (نساجی 1-1 پرسپولیس)
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد