Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا وسیمای خراسان رضوی گفت:همزمان با سالروز شهادت هشتمین ستاره پرفروغ آسمان ولایت و امامت، رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)صدا وسیمای خراسان رضوی ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی صداوسیمای خراسان رضوی، محسن نصرپور با اشاره به برنامه سیمای خراسان رضوی در ایام شهادت امام رضا (ع) گفت:ویژه برنامه "مرثیه آفتاب"به مدت ۷۵ دقیقه روی آنتن می رود، گفتگو با زائران،حضور کارشناسان دینی و مذهبی، پخش مراسم سینه زنی حرم مطهر رضوی، گزارش از صحن های حرم مطهر، تصویر از خدمات آستان قدس رضوی به زائران و حضور مداحان و شاعران اهل بیت از آیتم های این برنامه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صدا وسیمای خراسان رضوی افزود:مرثیه آفتاب به تهیه کنندگی علی محمد کاظمیان پور پخش می شود و از عوامل دیگر این برنامه میتوان به کارگردانی روح الله حیدری،مجری گری حمید غلامی،تصویربرداری علی خیابانی،حسین هادی شرق،ایرج علیزاده،صدابرداری علی کد خدا،محمد مهدی زاده می توان نام برد، همچنین دستیاری مرثیه آفتاب بر عهده فاطمه وزان و مصطفی شادمان می باشد.

 

نصرپور در رابطه با برنامه های ویژه ایام شهادت امام رضا (ع) در حوزه صدای خراسان رضوی نیز عنوان کرد: برنامه"آسمان بارانیست"به مدت ۱۲۰ دقیقه به سمع شنوندگان می رسد و از آیتم های ویژه این برنامه می توان به خیلی دور خیلی نزدیک که گزارش از شهرستان های مسیر زائران می باشد، آیتم حرف حساب که به صحبت های کارشناسان می پردازد و جاده عاشقی گزارش از زائران مسیر و موکب های بین راه اشاره کرد، این برنامه به تهیه کنندگی لیلا کامکار و نویسندگی جمیله توکلی، تکتم حسین پور پخش خواهد شد.

 

مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی در ادامه برنامه های رادیو افزود: برنامه "صحن سوم"به مدت ۱۸۰ دقیقه و به تهیه کنندگی محسن مقدم از رادیو زیارت روی آنتن می رود.و از آیتم های این برنامه میتوان به ارتباط با مرز های شرقی و غربی،معرفی کتاب های مرتبط با امام رضا(ع)،پخش سخرانی، نمایش کبوتر حرم و گزارش مستقیم از حرم مطهر رضوی نام برد.

 

وی در پایان گفت:در حوزه برون مرزی نیز برنامه "غریب خراسان" به تهیه کنندگی مجید حاتم زاده به مدت ۱۵ دقیقه از رادیو تاجیکی پخش می شود و آیتم های این برنامه شامل مداحی،مصاحبه،گزارش و حضور کارشناس می باشد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین 13 آبان رای اعتماد مجلس شورای اسلامی مجلس راهپیمایی 13 آبان نماز جمعه پیاده روی اربعین جلسه رای اعتماد برنامه های دهه پایانی صفر صداوسیمای خراسان رضوی اعلام برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی

دریافت 55 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098804

دیگر خبرها

  • میدان ولی‌عصر(عج)، رنگ و بوی روز دختر گرفت
  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر