Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از مؤسسه امام موسی صدر، دوره‌های سیر مطالعاتی کتاب محور پاییزی با محوریت کتاب‌های «حدیث سحرگاهان» و «برای زندگی» و با حضور و راهنمایی دکتر عادل پیغامی و مهدی فرخیان در آبان و آذر ماه امسال برگزار می شود.

این کتاب‌ها شامل گفتارهای تفسیری امام موسی صدر است که در جلسات جنبش امل و سحرهای ماه رمضان در رادیو لبنان بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره‌های جدید سیر مطالعاتی آثار و اندیشه امام موسی صدر به شکل کتاب محور طراحی شده و تاکنون دوره‌های سیر کتاب‌های «انسان آسمان» و «سفر شهادت» برگزار شده است.

هزینه شرکت در دوره‌های پاییزی ۳۰۰۰۰ و ۵۰۰۰۰ تومان است و دانش‌آموختگان در پایان این دوره گواهی تکمیل دوره دریافت خواهند کرد.

جلسات دوره در محل مؤسسه واقع در تهران، میدان هفت تیر، بالاتر از مسجد الجواد(ع)، کوچه شهید عبدالکریم شریعتی، پلاک ۱۰ واحد ۲؛ تلفن: ۰۲۱۸۸۴۹۴۱۶۲ تشکیل می‌شود.

ثبت نام به صورت اینترنتی و از سایت فروش آنلاین مؤسسه است و علاقه‌مندان برای ثبت نام از طریق لینک ‌های زیر می‌توانند اقدام کنند:

سیر مطالعاتی کتاب برای زندگی/ استاد راهنما: مهدی فرخیان - لینک ثبت نام 

سیر مطالعاتی کتاب حدیث سحرگاهان/ استاد راهنما: دکتر پیغامی - لینک ثبت نام

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: امام موسی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی جعفریه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: نشر ثالث که جزو انتشاراتی های بزرگ و قدیمی کشور است با بیش از 1500 عنوان کتاب در حوزه های مختلف ادبی، روانشناسی، علوم اجتماعی، هنر، دین و عرفان، متون کهن فارسی، علم و زندگی در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد.

نشر ثالث جزو غایبین بزرگ سال گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب بود که به گفته مدیر آن این عدم حضور ناشی از مشکلات صنعت نشر در سال‌های اخیر و کاهش خرید کتاب می شد که حضور در نمایشگاه کتاب را برای ناشران مقرون به صرفه نمی‌کرد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • بر سر سفره بزرگ فقهی، کلامی و عقلی امام صادق (ع)نشسته‌ایم
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ