Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@04:22:10 GMT

پاسخ قاطعانه سردار سلیمانی به ترامپ + سند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۴۵۴۰

پاسخ قاطعانه سردار سلیمانی به ترامپ + سند

رکنا: صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار سلیمانی به پیام توییتری ترامپ واکنش نشان داد.

صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار سلیمانی در واکنش به پیام توییتری ترامپ Trump نوشت:

«ترامپ قمارباز؛ من حریف تو هستم.

‌‌شما برای ما خط و نشان می‌کشید؟ ایران را نمی‌خواهد، نیروهای مسلح ایران را نمی‌خواهد؛ من حریف شما هستم؛ نیروی قدس حریف شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدانید هیچ شبی نیست که ما بخوابیم و به شما فکر نکنیم. به شما می‌گویم آقای ترامپ قمارباز! بدان در آنجایی که فکر نمی‌کنی، ما در نزدیک شما هستیم.

در هر کجا که تصور نمیکنید ما در کنار شما هستیم. ما ملت شهادت هستیم، ما ملت امام حسین(علیه‌السلام) هستیم. بپرس ما حوادث Accidents سختی را پشت سر گذاشتیم. بیا! ما منتظریم؛ ما مرد این میدان برای شما هستیم. شما می‌دانید این جنگ یعنی نابودی همه امکانات شما، این جنگ را شما شروع می‌کنید اما پایانش را ما ترسیم می‌کنیم.

بنابراین نباید به ملت ایران اهانت بکنید، نباید به رئیس جمهور ما اهانت بکنید، باید بدانید که چه می‌گویید. از پیشینیان خودتان بپرسید. از تجربه‌ی آنها بهره ببرید. یقینا در داخل آمریکا کسانی هستند و موسسات مطالعاتی فراوانی هستند که اینها را مطالعه می‌کنند، به او گوشزد می‌کنند و به او یادآوری می‌کنند. »

دونالد ترامپ با انتشار پست زیر به بازگشت تحریم های ایران واکنش نشان داده بود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مخفی شدن از خدا در خوردن یک غذای خاص! جیمی جامپ ایرانی بازی پرسپولیس را متوقف کرد+فیلم حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان اضافه می شود !؟ آزاده نامداری بدون چادر در خیابان‌های تهران! +عکس بازیگر مشهور سینما سر جای پارک دعوا کرد و به زندان رفت +عکس آیا میزان ثروت در طول عمر افراد نقش دارد؟ ایران چگونه شبکه جاسوسان سیا را متلاشی کرد از این مادر بی رحم تر هم وجود دارد؟! + عکس های جنجالی زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود انفجار یک حسینیه در شهر صالحیه تهران + تصاویر عکس تلخ نوزاد رها شده در مخزن زباله یک روستا + جزییات انتشار اولین عکس از مقتول توطئه زنانه در گلسار رشت تجاوز به دختر 18 ساله توسط تکنیسین اورژانس در آمبولانس مردی را جلوی چشمان منشی اش گروگان گرفتند / در تهران رخ داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شهادت سرباز وظیفه در درگیری پلیس اهواز با خلافکاران مسلح + عکس شهید خوشحال ترین خر پیکان سوار + فیلم دیدنی مرد میهمان نیمه شب پنهانی وارد اتاق عروس و داماد شد التماس خواهر خانم بازیگر برای آشتی با پدر بیمارش + عکس گران قیمت ترین غذایی که مزه خاصی ندارد! + تصاویر پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس غذای این رستوران با گوشت انسان پخته می شد! +جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ترامپ Trump حوادث Accidents مرد شهادت سردار سلیمانی ترامپ واکنش عکس فیلم مرد روزنامه کودک دختر شهرستان ایران من قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم

 وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در برنامه فوتبال برتر گفت: دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌هارا زدند.

بعد از این ماجرا تمام پروازها لغو شد و اگر دیرتر به تایلند می‌رفتیم حذف می‌شدیم. در نهایت باهماهنگی وزرا یک هواپیما آمد تا مارا به ترکیه ببرد. وقتی سوار هواپیما شدیم،گفتیم اگر اتفاقی هم افتاد برای کشورمان است و سرمان هم بالاست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • فیلم/ روایت جالب شمسایی از روز پاسخ ایران به اسرائیل
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود