Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@02:24:39 GMT

تام هنکس نوبل ادبیات را می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۴۸۷۴

تام هنکس نوبل ادبیات را می‌خواهد

رکنا: تام هنکس ترجیح می‌دهد به جای بردن دوباره جایزه اسکار، جایزه نوبل ادبیات را به دست آورد.

تام هنکس در برنامه تلویزیونی گیل کینگ شرکت کرد و درباره اولین کتابش ، نقشی که فرد راجرز و شیفتگی به ماشین تایپ صحبت کرد.

او در این برنامه بیشتر تام هنکس نویسنده بود تا تام هنکس بازیگر! این بازیگر Actor برنده دو مجسمه اسکار سال گذشته مجموعه داستان‌های کوتاه خود "داستان‌های ماشین تحریر" را منتشر کرد که خیلی زود به فهرست کتاب‌های پرفروش روزنامه نیویورک تایمز راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هنکس در واکنش به تبلیغات زیادی که در رسانه ها در مورد فیلم جدیدش صورت گرفته که به تازگی فیلمبرداریش تمام شد، به شوخی گفت:"من بهترین نقدهای عمرم را برای این فیلم گرفتم که تازه فیلمبرداریش تمام شده است."

او در پاسخ به سوال گیل کینگ که به نظر شما ما هنوز امید به کاری که انجام می دهیم و مسیری که می رویم داریم؟ چنین گفت: "من در دورانی بزرگ شدم که آمریکا در آستانه یک تحول بود.ما هیچ وقت از اتحاد بیشتر دست نکشیدیم."

در ادامه کینگ از حضار پرسید آیا هنکس باید برای ریاست جمهوری کاندید شود؟ تماشاگران با هیجان شادی نشان دادند. تام هنکس فوری واکنش نشان داد:"نه ،کاندید نمی شود!" و سپس به تماشاگران گفت:"بس کنید!"

او از گیل خواست دوباره بحث را به سمت کتابش ببرد که در ادامه مجری از تام هنکس انگیزه و الهامش برای نگارش کتاب را که شامل ۱۷داستان کوتاه می شود پرسید.

تام هنکس به کمپانی فیلم خود "پلی تون" اشاره کرد. "من پی بردم که بازیگر بودن یعنی منتظر زنگ تلفن شدن است که نسخه ای برای خودکشی Suicide وخود ویرانی است."

در تک تک داستان های تام هنکس یک شخصیت حروفچین حضور دارد. او دراین باره از شیفتگی ش به ماشین تحریر گفت. "من هر روزه از ماشین تایپ استفاده می‌کنم.جاودانگی یک نامه تایپ شده به اندازه کلمات حک شده روی سنگ خواهد بود."

یکی از حاضران از تام هنکس پرسید دلش می‌خواهد یک جایزه اسکار دیگر بگیرد یا جایزه پولیتزر در ادبیات را؟ هنکس پاسخ داد: "اگر بتوانی به این سوال جواب بدهی خیلی خفن هستی!!! گوربابای این ها. نوبل کجاست؟"خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پاسخ قاطعانه سردار سلیمانی به ترامپ + سند مخفی شدن از خدا در خوردن یک غذای خاص! جیمی جامپ ایرانی بازی پرسپولیس را متوقف کرد+فیلم حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان اضافه می شود !؟ آزاده نامداری بدون چادر در خیابان‌های تهران! +عکس بازیگر مشهور سینما سر جای پارک دعوا کرد و به زندان رفت +عکس آیا میزان ثروت در طول عمر افراد نقش دارد؟ از این مادر بی رحم تر هم وجود دارد؟! + عکس های جنجالی زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود انفجار یک حسینیه در شهر صالحیه تهران + تصاویر عکس تلخ نوزاد رها شده در مخزن زباله یک روستا + جزییات انتشار اولین عکس از مقتول توطئه زنانه در گلسار رشت تجاوز به دختر 18 ساله توسط تکنیسین اورژانس در آمبولانس مردی را جلوی چشمان منشی اش گروگان گرفتند / در تهران رخ داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شهادت سرباز وظیفه در درگیری پلیس اهواز با خلافکاران مسلح + عکس شهید خوشحال ترین خر پیکان سوار + فیلم دیدنی مرد میهمان نیمه شب پنهانی وارد اتاق عروس و داماد شد التماس خواهر خانم بازیگر برای آشتی با پدر بیمارش + عکس گران قیمت ترین غذایی که مزه خاصی ندارد! + تصاویر پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس غذای این رستوران با گوشت انسان پخته می شد! +جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor روزنامه فیلم خودکشی Suicide ادبیات جایزه نوبل جایزه اسکار نامه تام هنکس عکس فیلم مرد روزنامه کودک دختر شهرستان ایران من قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • (ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • یادداشت| پیمانه‌ای که پُر شد
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • از روز جهانی کتاب و حق مولف تا نقش کتاب در سبد خانواده‌ها