Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به پیام‌های فراوان حماسه معجزه‌وار اربعین حسینی، اظهار کرد: اربعین یک نمونه از همان جامعه آرمانی است که بشریت در انتظار آن است.
 
وی با بیان اینکه مراسم اربعین به صورت کاملا خودجوش و با هزینه‌های خود مردم ساماندهی می‌شود، افزود: مردم در مراسم اربعین با کمترین توقع و حداکثر ایثار و فداکاری، یک مسیر طولانی را به عشق حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیاده طی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، برخورداران با التماس به سمت زوار می‌روند و التماس می‌کنند که زائران، کمک یا پذیرایی آنها را قبول کنند.
 
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه «اربعین» مانور نمایش قدرت برخاسته از متن اسلام و جامعه دینی است، عنوان کرد: در مراسم اربعین حسینی، همه اقوام، طوائف، مذاهب و نژادها حضوری باشکوه دارند و همگی یک نقطه هدف مشترک می‌نگرند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی همچنین با بیان اینکه اسلام با تفریح و نشاط هیچ‌گونه مخالفتی ندارد، یادآور شد: حضور زیارتی سیاحتی زائران کشورهای مختلف در عراق به هنگام مراسم اربعین حسینی با گردشگری صِرف، تفاوت دارد و این تفاوت‌ها را می‌شود در آثار و برکات الهی سفر معنوی اربعین مشاهده کرد.
 
وی در پایان با اشاره به عدم پوشش حرکت عظیم اربعین در رسانه‌های غربی، گفت:«ترس از گسترش اسلام» و «جلوگیری از توسعه منطق تشیع در دنیا»، از جمله دلایل عدم پوشش رسانه‌ای مراسم اربعین توسط امپراطوری رسانه های غربی است؛ مراسمی که در هیچ کجای دنیا و در هیچ تاریخی، سابقه نداشته است اینچنین با بی‌توجهی رسانه‌های تحت سیطره قدرت‌های استکباری بایکوت می‌شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استکبار مراسم اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی