Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:41:49 GMT

رونمایی از جدیدترین تیزر«بازی نقاب ها»+تیزر

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۵۴۷۹

رونمایی از جدیدترین تیزر«بازی نقاب ها»+تیزر

‍‍‍‍‍‍

تازه ترین تیزر سریال« بازی نقاب ها» به تهیه کنندگی علی مهام و کارگردانی سیروس حسن پور منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سریال، همزمان با قسمت بیست و پنجم  سریال بازی نقاب ها تازه ترین تیزر این سریال همراه با نسخه ترکمنی ترانه«چه بگویم» رونمایی شد.

 


برگردان شعر به ترکمنی را حکیم بهرامی انجام داده و خوانندگی ، نوازندگی، دوتار و کمانچه را آننا بردی وجدانی بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در خلاصه داستان سریال آمده: دو طایفه ترکمن یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم، بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرهایشان به دست هم کشته شده اند با هم وصلت می کنند و ...

 


آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، رحیم نوروزی، مهرداد ضیایی، فرهاد بشارتی، مهسا هاشمی، یلدا قشقایی، لیلا برخورداری، صفا آقاجانی، مینا نوروزی،سیما خضرآبادی، فاطمه حسینی، محمدحسین صفری، ندا حبیبی، حمیدرضا عرب سرخی، یونس طاهری، ابوالفضل مقصود لو، ابراهیم امیرخانی، رقیه یانسری، سمیه مظفری، شقایق زمانی، محمدجواد چاردولی،مریم عبادی، غلامرضا رضایی، محمد حسن رستمانی، کامران دهقان، علی اصغر کیانی، شهروز ایری، داوود سعیدی، حسن کریمیخان زند، مهلا احمدی فر در این سریال نقش آفرینی می کنند.
 

 

تیزر تازه این سریال را اینجا ببینید.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین رای اعتماد مجلس شورای اسلامی 13 آبان جلسه رای اعتماد مجلس وزیر آموزش و پرورش زائران اربعین حسینی بابک انصاری بازی نقاب ها ترکمن تیزر سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روز‌ها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند، اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

دیگر خبرها

  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • «برنارد هیل»، شاه «تئودون» ارباب حلقه ها درگذشت
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو پخش شد
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید