Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - تیم های والیبال گلستان یک و مازندران با برتری مقابل حریفان خود به دیدار پایانی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور انتخابی تیم ملی که به میزبانی گنبدکاووس درحال برگزاری است، راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مرحله نیمه نهایی این مسابقات که صبح امروز (شنبه) در مجموعه ورزشی کارگران گنبدکاووس برگزار شد، تیم گلستان یک با نتیجه 2 بر یک خراسان رضوی را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیدار دوم این مرحله نیز تیم مازنداران با نتیجه 2 و بر یک بر تیم یزد غلبه کرد و راهی دیدار پایانی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور انتخابی تیم ملی شد.
قرار است، دو تیم مازنداران و گلستان یک از ساعت 14 امروز دیدار نهایی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور را برگزار نمایند و قبل از این دیدار نیز دو تیم یزد و خراسان رضوی از ساعت 13:15 دقیقه بازی رده بندی این مسابقات را برگزار می کنند.
به گزارش ایرنا، در نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور انتخابی تیم ملی که از روز گذشته (جمعه) آغاز شد و امروز به پایان می رسد، 13 تیم از 11 استان کشور درقالب سه گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی حضور داشته و با یکدیگر به رقابت پرداختند.
تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات که به صورت سه نفره برگزار می شود، از استان های گیلان، مازندران، یزد، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، سمنان، آذربایجان شرقی، تهران، قزوین و سه تیم از گلستان هستند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ساحلي كارگران گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا نابینایان-کم بینایان با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این رقابتها با حضور ۷۰ ورزشکار و ۱۷ تیم دربخش نابینایان وکم بینایان طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه برگزار شد.

علیرضا امیری مرگاوی از ساری با مربیگری بهنام عبدی در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره درماده ۱۰۰ متر کرال پشت و قورباغه شد.

همچنین محمد جواد محمدیان دیگر شناگر توانمند ساروی موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز در مواد ۴۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر کرال بدست آورد.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید با کامبکی دراماتیک راهی فینال شد؛ خوسلو در شب درخشش نویر منجی آنچلوتی
  • گنبدکاووس در روز جمعه، پژواک صدای استان گلستان می‌شود
  • صعود طبیعت به فينال در شب جادويى استيونز
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت به فینال با پیروزی مقابل ذوب آهن/ تهرانی‌ها حریف گرگانی‌ها شدند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد