Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا : هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، در آستانه یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان صبح امروز (شنبه، 12 آبان) با حضور در حسینیه امام‌خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پاسخ قاطعانه سردار سلیمانی به ترامپ + سند مخفی شدن از خدا در خوردن یک غذای خاص! جیمی جامپ ایرانی بازی پرسپولیس را متوقف کرد+فیلم حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان اضافه می شود !؟ آزاده نامداری بدون چادر در خیابان‌های تهران! +عکس بازیگر مشهور سینما سر جای پارک دعوا کرد و به زندان رفت +عکس آیا میزان ثروت در طول عمر افراد نقش دارد؟ ایران چگونه شبکه جاسوسان سیا را متلاشی کرد از این مادر بی رحم تر هم وجود دارد؟! + عکس های جنجالی زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود انفجار یک حسینیه در شهر صالحیه تهران + تصاویر عکس تلخ نوزاد رها شده در مخزن زباله یک روستا + جزییات انتشار اولین عکس از مقتول توطئه زنانه در گلسار رشت تجاوز به دختر 18 ساله توسط تکنیسین اورژانس در آمبولانس مردی را جلوی چشمان منشی اش گروگان گرفتند / در تهران رخ داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شهادت سرباز وظیفه در درگیری پلیس اهواز با خلافکاران مسلح + عکس شهید خوشحال ترین خر پیکان سوار + فیلم دیدنی مرد میهمان نیمه شب پنهانی وارد اتاق عروس و داماد شد التماس خواهر خانم بازیگر برای آشتی با پدر بیمارش + عکس گران قیمت ترین غذایی که مزه خاصی ندارد! + تصاویر پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس غذای این رستوران با گوشت انسان پخته می شد! +جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ۱۳ آبان استکبار جهانی دانش آموزان و دانشجویان رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی عکس فیلم مرد روزنامه دختر ایران کودک من قتل شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بخش‌هایی از هم‌خوانی جمعی از کارگران در ابتدای دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها