Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو روزی است که شرکت هوآوی پرچمداران جدید خود را به بازار عرضه کرده و در اختیار مشتریان قرار داده است. کمی پس از این مدت کوتاه که مشتریان به گوشی‌های خود رسیده‌اند، دیده می‌شود که در برخی شبکه‌های اجتماعی و بعضی از انجمن‌ها، تعداد زیادی از کاربران خریدار این گوشی‌ها به دلیل اشکال عجیبی که در صفحه نمایش Mate 20 Pro وجود دارد، شکایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که انجمن‌ها و شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اشکال واکنش نشان می‌دادند، هوآوی طی بیانیه‌ای به این شکایت‌ها پاسخ داد اما کسانی که این اشکال را روی گوشی‌های خود دارند، از این پاسخ خوشحال نمی‌شوند.

در بیانیه شرکت هوآوی آمده است: «هوآوی Mate 20 Pro از یک نمایشگر انعطاف‌پذیر OLED بهره می‌برد که دارای لبه‌های خمیده است تا تجربه دید بهتری را به کاربران بدهد و نگه داشتن در دست را راحت‌تر کند. این مسئله ممکن است باعث بد دیده شدن رنگ‌ها در برخی از زوایا شود. در شرایط نوری بد، زمانی که روشنایی صفحه کم است یا از والپیپرهای تاریک استفاده می‌شود، این اختلاف‌ها به حد بالایی می‌رسند. اگر این نوردهی مشکلی در کار معمولی یک کاربر با این دستگاه ایجاد می‌کند، این کاربر می‌تواند به مرکز خدمات مشتریان هوآوی مراجعه کند و کمک بگیرد.»

به صورت خلاصه، هوآوی اعلام کرده است که این تغییر رنگ طبیعی تنها تحت شرایط خاصی به وجود می‌آید اگرچه، آشکار است که این مشکل نسبت به دیگر گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای مشابه قوی‌تر دیده می‌شود. به هر حال، این کمپانی تأیید می‌کند که مشتریان ناراضی از این صفحات نمایش می‌توانند به مراکز خدمات هوآوی مراجعه کنند تا دستگاه خود را تعویض یا تعمیر کنند. البته باید توجه داشت که اگر این مشکل مربوط به تغییر رنگ باشد، همه دستگاه‌های Mate 20 Pro اینگونه بودند، نه برخی از آن‌ها.

به نظر می‌رسد، این مشکل زمانی رخ می‌دهد که پس زمینه این صفحه نمایش بسیار تیره یا در برخی موارد، کمی سفید باشد. این مسئله البته مربوط به میزان روشنایی صفحه هم می‌شود. اگر شخصی در یک محیط تاریک باشد، این تغییر رنگ به طور واضح دیده می‌شود و فقط در لبه‌های نمایشگر وجود دارد و بر اساس گفته‌های کاربران، این مشکل در میان پنل‌های OLED ال‌جی به طور گسترده‌ای دیده می‌شود ولی نمایشگرهای BOE چنین اشکالاتی را ندارند.

برخی از کاربران گزارش داده‌اند که این مشکل با گذر زمان واضح‌تر به چشم می‌خورد و حدس می‌زنند که این مشکل به دلیل چسبی است که هوآوی برای نمایشگرهای خود استفاده می‌کند. این مشکلی است که در گذشته برای دیگر گوشی‌های هوشمند هم پیش آمده بود اما تولیدکنندگان این مشکل را قبول کرده بودند. با این حال، به نظر می‌رسد هوآوی قصد دارد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند یا شاید در حال انجام تحقیقات داخلی در شرکت خود است.

به هر حال، امیدوار هستیم که این شرکت این موضوع را به طور جامع بررسی کند و به زودی با یک بیانیه جامع‌تر پاسخ خود را بدهد.

بیشتر بخوانید: هوآوی بار دیگر اپل را شکست داد

انتهای پیام/

هوآوی اعلام کرده است صفحه نمایش Mate 20 Pro ایرادی ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟

به گزارش همشهری آنلاین این نشانه‌ها و علائم هشداردهنده خودکشی از جمله شامل این موارد می‌شوند؛

الف- تغییرات گفتاری: چنین فردی ممکن است درباره میلش به مردن، احساس شدید شرمساری یا گناه و احساس سربار بودن برای دیگران سخن بگوید

ب- تغییرات عاطفی: چنین فردی ممکن است از چنین احساساتی شکایت کند:

احساس نومیدی و به تله افتادن و نداشتن دلیلی برای ادامه زندگی. احساس اندوه بسیار، اضطراب بیشتر از قبل و تشویش یا احساس خشم شدید. احساس داشتن درد عاطفی یا جسمی تحمل‌ناپذیر.

ج- تغییرات رفتاری

طرح‌ریزی برای مردن یا جستجو برای روش‌های مردن. کنار کشیدن از روابط با دوستان، وداع پایانی کردن با نزدیکان، بخشیدن وسایل و اقلام مهم زندگی به دیگران یا وصیت کردن. بروز دادن نوسان‌های شدید خلق‌وخو. بسیار کم یا بسیار زیاد غذا خوردن یا خوابیدن. مصرف فراوان‌تر مواد غیرمجاز روان‌گردان و الکل چطور واکنش نشان دهیم؟

اگر این علائم و نشانه‌ها در خودتان در یکی از نزدیکان و آشنایانتان بروز کرد، باید به فوریت به آنها واکنش نشان دهید. این نکات را در واکنش نشان دادن به چنین وضعیتی رعایت کنید:

- جدی بگیرید: این نشانه‌ها را نادیده نگیرید و پاسخ دادن به آنها را جدی بگیرید.

بدون قضاوت گوش دهید: طوری رفتار کنید که شخص دارای افکار خودکشی دریابد به او اهمیت می‌دهید و در کنار او هستید.

- افراد در این وضعیت بحرانی را ترغیب کنید که با یک درمانگر، مشاور، پزشک صحبت کنند یا با خط تلفن خودکشی تماس بگیرند (خط تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی در همه جای ایران می‌تواند به شما کمک کند).

- اشخاص دارای افکار خودکشی را تنها نگذارید: اگر احساس می‌کنید این اشخاص در معرض خطر فوری هستند، با آنها بمانید یا خودتان آنها را به اورژانس ببرید.

واکنش «بتا»

شیوه واکنش به چنین وضعیتی در کلمه مخفف «بتا» خلاصه شده است که حرف ب در آن به بپرس، حرف ت در آن به ترغیب کن و حرف الف در آن به «ارجاع بده» اشاره دارد:

بپرسید

- آیا اخیراً خیلی غمگین بوده‌اید یا احساس کرده‌اید که از پای درآمده‌اید؟

- من درباره حال شما نگران هستم و می‌خواهم بدانم آیا می‌توانم به شما کمک کنم؟

- یا به آسیب زدن به خودتان فکر می‌کنید.

ترغیب کنید

- آیا می‌خواهید از یک مشاور یا شخص دیگری کمک بگیرید؟

= آیا اجازه دارم برای شما کمکی پیدا کنم؟

ارجاع دهید

آیا می‌خواهید با هم به یک مرکز مشاوره برویم یا از یک مشاور یا روانشناس برایتان وقت بگیرم؟

آیا می‌خواهید به شماره ۱۲۳ تلفن اورژانس اجتماعی زنگ بزنم؟

کد خبر 848555 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مجله نکته بهداشتی روز خبر مهم خودکشی

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16