Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قاضی، مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: با اینکه در بازی با تراکتورسازی میزبان بودیم، اما به هیچ عنوان چنین احساسی نداشتیم که در خانه بازی می‌کنیم. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازی تیمش برابر تراکتورسازی که با شکست 2 بر یک شاگردان مجید جلالی خاتمه یافت، گفت: ما در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم و متأسفانه دو گل بد خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبران این نتیجه در ادامه واقعاً سخت بود، اما در طول بازی تلاش کردیم و هیچ وقت کم نگذاشتیم. متأسفانه با اینکه یک گل را جبران کردیم، اما در نهایت شکست خوردیم و چند فرصت دیگر را هم از دست دادیم. ما می‌توانستیم در این بازی امتیاز بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه تیمش در این مسابقه از داوری ضرر کرده است، اظهار داشت: ما در چند بازی از اشتباهات داوری ضربه خوردیم. در همین مسابقه هم داور اکثر صحنه‌های 50 - 50 را به سود تراکتورسازی سوت زد و این سوت‌ها واقعاً در روند بازی ما تأثیر منفی گذاشت. در برخی صحنه‌ها بازیکنان حریف دفاع می‌کردند یا توپ به دست آنها می‌خورد، اما داور سوت نمی‌زد.

وی با اشاره به حضور پرتعداد هوادارن تراکتورسازی در این مسابقه خاطرنشان کرد: این موضوع هم واقعاً عجیب بود. ما در بازی روز جمعه میزبان بودیم، اما ورزشگاه را در اختیار هواداران تراکتورسازی قرار داده بودند. با اینکه در بازی با تراکتورسازی میزبان بودیم، اما به هیچ عنوان چنین احساسی نداشتیم که در خانه بازی می‌کنیم.

قاضی با ابراز خرسندی از گلزنی در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: من دوست داشتم تیمم نتیجه بگیرد. متأسفانه با اینکه گل زدم، اما نتوانستیم باخت را جبران کنیم و این واقعاً ناراحت‌کننده بود.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران مجید جلالی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران مجید جلالی پیکان تهران مجید جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال

محمد اشرفی در حین مسابقه درگذشت.

طرفداری | فوتبالیست پیشکسوت جان خود را در حین مسابقه دوستانه از دست داد.

در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

رسانه طرفداری درگذشت محمد اشرفی پیشکسوت تیم ایرانجوان را به اهالی ورزش تسلیت می گوید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟