Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهدی ریاحی فر در نشستی خبری با بیان اینکه همچنین آموزش و پرورش هم ۱۵۹ میلیارد تومان به ما بدهی دارد افزود: بیمه مکمل آتیه سازان حافظ صددرصد متعلق به سازمان بیمه سلامت است و به موجب مصوبه هیئت وزیران در سال ۸۲ جزو شرکت‌های مادر تخصصی بیمه سلامت شناخته شده است و طبق ماده ۶ بیمه خدمات همگانی گفته شده همه شرکت های بیمه مجازند در امور بیمه درمانی مکمل و مضاعف مشارکت و مداخله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخیرا نامه‌ای از طرف سندیکای بیمه شدگان منتشر شده که ظاهرا متن آن پیش تر به صورت محرمانه به وزارت بهداشت رفته بود، مبنی بر این که بعد از ۱۷ سال فعالیت بیمه آتیه سازان حافظ غیرقانونی است ،اما در بررسی ها متوجه شدیم نامه‌ای به این شماره وجود ندارد بلکه یک متن محرمانه را با شماره نامه جعلی منتشر کرده اند.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت میلیون و ۳۹۱ هزار و ۳۶۰ بیمه شده داریم گفت: اگر بخواهیم اختلالی در این خدمت رسانی ایجاد کنیم به دور از انصاف است چرا که از این تعداد سه میلیون و ۳۰۰هزار نفر بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند، برخی می خواهند ماهیت آتیه سازان را شرکت خصوصی تلقی کنند و بگویند غیرمجاز است تا برخی بیمه‌های تجاری، بار پرتفوی ( تعهدات بیمه ای ) بیش از سه هزار میلیاردی را به دوش بکشند.

وی افزود: سندیکای بیمه شدگان نباید نگران باشد که ما می توانیم یا خیر، ما تمام الزامات بیمه گری را رعایت می کنیم. پشتوانه آتیه سازان حافظ ،دولت است. 

ریاحی فر با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری برای سه ماه و آموزش و پرورش برای یک ماه قراردادشان را تمدید کرده‌اند گفت: اگر این دو نهاد بخواهند بیمه تکمیلی خود را صندوقی ادامه دهند فقط ما هستیم و با می‌توانند عقد قرارداد داشته باشند، اما اگر بخواهند وارد امر بیمه‌گری شوند باید مناقصه انجام شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی قرارداد صندوقی با ما دارند گفت: تنها شرکتی که می‌تواند این کار را انجام دهد ما هستیم و اگر این دو نهاد بخواهند با بیمه دیگری قرارداد ببندند نمی توانند به صورت صندوقی ادامه دهند. قراردادی که ما با مراکز درمانی می‌بندیم نسبت به سایر بیمه‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر تمام می‌شود زیرا تعداد بیمه شدگانمان بالاست.

ریاحی فر افزود: سازمان حسابرسی و دیوان محاسبات بر کار ما نظارت دارند. حتی بابت مشکلاتی که ممکن است در دوره تحریم بوجود بیاید تمهیداتی اندیشیده ایم تا بیمه شدگان به سختی نیافتند. در خصوص تجهیزات پزشکی هم مشکلاتی ایجاد شده است که درصدد رفع آن هستیم.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ درباره نارضایتی و تاخیر چندماهه رسیدگی به اسناد پزشکی گفت: دو روش پرداخت داریم. یکی از طریق معرفی نامه است که بیمه شده پولی نمی‌پردازد و با معرفی نامه خدمات می گیرد. نوع دوم خسارات متفرقه است که بیمه شده از جیبش پولی می‌دهد و باید آن را پس بگیرد. عمدتا از بخش اول استفاده می‌کنند و عمدتا در روش دوم هزینه‌های آزمایشگاهی و... است که در قراردادهای مختلف از ۱۰ تا ۱۵ درصد متفاوت است.

وی افزود: در صندوق بازنشستگی کشوری طبق ۷۲ ساعت باید فهرست خسارات پرداخت شود. در تامین اجتماعی هم تا اول شهریور خسارات را پرداخته ایم. اگر تامین اجتماعی پول مرداد و شهریور را بدهد ما به‌ روز می شویم. بیمه آموزش و پرورش هم صندوقی است و خسارات بیماران صعب العلاج و موارد خاص ظرف ۳۰ روز پرداخت شده است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آتیه سازان بیمه تکمیلی تامین اجتماعی حافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم

وزیر آموزش و پرورش گفت: طی ۵ سال آینده 100 هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو،  رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بعد از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، امروز نخستین آیین‌نامه از اجرای آن یعنی آیین‌نامه تقویت و توسعه مهارت‌های دانش‌آموزان به تصویب هیأت دولت رسید و طی ۵ سال آینده ۱۰۰ هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین طبق این آیین‌نامه تا پایان برنامه هفتم توسعه، ۲۵۰۰ هنرستان به واحد‌های تولیدی تبدیل می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود