Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ارشاد استان کردستان گفت: همزمان با سالروز رحلت پیامبرعظیم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) مراسم معنوی قرائت زیارت‌نامه پیامبراعظم (ص) ازبعید در سنندج برگزار می‌شود. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عبید رستمی،  پیش‌از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری قرائت زیارتنامه پیامبر اعظم(ص) که با حضور اعضای این ستاد در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با سالروز رحلت پیامبرعظیم‌ الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) مراسم معنوی قرائت زیارت‌نامه پیامبراعظم (ص) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این ویژه برنامه در راستای آشنایی بیش از پیش مردم با شخصیت پیامبرعظیم‌الشأن اسلام بوده و با حضور روحانیون، بازاریان، فرهنگیان و آحاد مختلف مردم روز سه‌شنبه هفته‌جاری در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: چهار نفر از قاریان و مداحان استان در این ویژه برنامه به قرائت زیارتنامه پیامبر اعظم(ص) خواهند پرداخت.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان نیز در این جلسه از توزیع 3 هزار جلد کتابچه زیارتنامه پیامبر اعظم(ص) در سطح استان خبر داد و گفت: این کتابچه در بین مراکز فرهنگی، ادارات و سازمان‌ها، کانون‌های مساجد، موسسات قرآنی و مراکز فرهنگی استان توزیع شده است.

کامل گلباغی، تأسی از سیره علمی و عملی پیامبر اکرم(ص) و خاندان عصمت و طهارت(ع) را موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت دانست و تأکید کرد: جوانان و نوجوانان ما باید با ابعاد 

در ادامه این جلسه نمایندگان آموزش و پرورش، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی، صداوسیما، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه، اوقاف و امور خیریه و لشکر 28 پیاده کردستان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سالروز رحلت حضرت رسول(ص) و امام مجتبی (ع) را بیان کردند.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان