Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این نشست ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پاییز و زمستان امسال برای بیان و بررسی دستاوردها و تجربه های فعالیت های رسانه ای در عرصه های مختلف تلویزیونی، رادیویی، رسانه های مکتوب و فضای مجازی با حضور کارشناسان و مدیران رسانه ها در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی معرفی نقاط امیدبخش در رسانه ها، تقویت هم افزایی، همگرایی رسانه، تقویت دیپلماسی رسانه ای و عمومی در رسانه ها و نیز بهبود عملکرد رسانه ها در جنگ رسانه ای را از دیگر اهداف برگزاری نشست های چهل سال با رسانه ها عنوان کرد.
اسماعیلی با اشاره به برگزاری این نشست ها در 2 بخش با موضوع مدیریت فضای فرهنگی و بررسی تجربیات بخش های مختلف رسانه ای کشور توضیح داد: رسانه و اخلاق حرفه ای، رسانه ها و مسئولیت اجتماعی، مدیریت بحران در رسانه ها، رسانه ها در عصر فضای مجازی، شایسته سالاری در رسانه ها و مدیریت چهره سازی در رسانه ها در بخش اول این نشست ها بررسی می شود.
رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، اهمیت رویکرد تعاملی در رسانه های جمعی، نخبه گرایی و شایسته سالاری، حریم خصوصی و الگوی مدیریت جهادی در رسانه ها، رسانه و حقوق شهروندی، قومیت ها و رسانه، رسانه و آموزش های دینی، رسانه و آسیب های اجتماعی، رسانه و تعلیم و تربیت، رسانه و تقویت اراده ملی، کسب و کار و رسانه ها، رسانه ها و سازمان های مردم نهاد و دیپلماسی عمومی در رسانه ها را از دیگر مباحث مدیریت فضای فرهنگی برشمرد.
وی افزود: در بخش دوم، تجربه های بخش های مختلف رسانه ای و نقاط قوت و ضعف آنها با حضور مدیران خبرگزاری های مختلف کشور و استادان علوم ارتباطات بررسی می شود.
اسماعیلی با تاکید بر ضرورت پرداختن به اقدامات چهل ساله رسانه ای انقلاب اسلامی اظهارداشت: ما در این چهل سال شاهد فراز و نشیب های بسیاری از جمله دوران دفاع مقدس و دوران تحریم ها بودیم که رسانه نقش اساسی را برای انعکاس این رویدادها داشته است.
رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی گفت: سردبیران، مدیران شبکه ها، مدیران مسئول روزنامه ها و مدیران سایت های خبری در طول این چهل سال، تجربه های بسیاری کسب کرده اند و وظیفه داریم که آنها را مستندسازی و به نسل جوان حوزه رسانه منتقل کنیم.
رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی با اشاره به اینکه ارتباط عمیق، دوستانه و صمیمانه لازم بین مدیران و اصحاب رسانه با استادان حوزه علوم ارتباطات وجود ندارد اظهارداشت: ما معتقدیم استادان ارتباطات باید روابط مستمری با رسانه ها داشته باشند و حتی بسیاری از کلاس های درس این حوزه، در رسانه ها همچون تحریریه روزنامه ها تشکیل شود.
اسماعیلی گفت: اگر دانشجوی علوم ارتباطات و روزنامه نگاری در فضای رسانه ای حضور فیزیکی نداشته باشد به طور قطع نمی تواند روزنامه نگار حرفه ای باشد و ما با برگزاری سلسله نشست های چهل سال با رسانه ها در تلاشیم اصحاب رسانه با استادان این حوزه از جمله رشته های مدیریت فرهنگی، علوم ارتباطات و رشته های مرتبط با روزنامه نگاری ارتباط و تعامل داشته باشند و از تجربیات آنان بهره مند شوند.
به گفته وی زمان دقیق برگزاری این نشست ها به منظور حضور و بهره مندی علاقه مندان در نوبت های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش ایرنا فرهنگسرای رسانه در پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا قراردارد.

تهرام/7245/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آسیب های اجتماعی اخلاق اصحاب رسانه انقلاب اسلامی کسب و کار راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد