Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 باران کوثری با انتشار تصویری از پانته‌آ بهرام دربار حواشی اخیر که بین این بازیگر و عوامل سریال «دلدادگان» در تلویزیون پیش آمد، در اینستاگرام نوشت: «بامزه است . همین رسانه ملی که امروز پایان یک سریالش جنجال شده و پانته‌آ بهرام بزرگ را مقصر می‌خوانند که باید بدون دستمزدش می‌مانده و به احترام مردم کار می‌کرده ، همان‌جایی است که به احترام مردم مهمان یکی از برنامه‌هایش با قصه‌های دروغین و جابه‌جا اشک مردم را درآورد و اعانه جمع کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان جایی است که در حساس‌ترین شرایط سیاسی اجتماعی اخبار موضع‌دار و کذب نشان می‌داد.

همان جایی که مردم را آنقدر ساده و بی‌ظرفیت می‌پندارد که از لوگو تا تصویر هرآنچه را می‌تواند به طرق مختلف سانسور می‌کند . حالا با پرچم احترام به مردم سعی دارند بدحسابی تلویزیون را به گردن اسطوره‌ای مثل پانته‌آ بهرام بیندازند . گرچه شان پانته‌آ اجل است از این بازی‌ها . این‌ها چه می‌دانند تئاتر چیست ، بازیگری چیست ، این همه سال در تئاتر و سینما و همان سریال‌های تلویزیونی‌شان درجه یک ماندن چیست ؟ شما کجا و پانته‌آ کجا ؟ کاش همین کار پانته‌آ شروعی باشد برای تلویزیون و تهیه کننده‌گانش تا بدانند در مقابل عوامل سریال‌ها ( نه فقط بازیگرها ) مسئولند و دلیلی ندارد همه ماه‌ها دنبال حقشان بدوند . تلویزیون اگر به دنبال جذب مخاطب است ، بهایش را عوامل و بازیگران نباید بپردازند ...»

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد

آفتاب‌‌نیوز :

یک روزنامه متعلق به صداوسیما در مطلبی به بررسی سریال حشاشین پرداخت:

روزنامه جام جم متعلق به صداوسیما در مطلبی به بررسی سریال «حشاشین» پرداخت: حشاشین مصداق کاملی از همان چیزی‌ست که از آن به‌عنوان پروژه از آن خودسازی و جعل حقیقت در راستای تاریخ‌سازی نام بردم؛ سریالی که بر مبنای مفاهیم خاصه جریان قدرت غرب و با بودجه مستقیم صهیونیست‌ها در سینمای به اصطلاح مصر ساخته و پرداخته می‌شود؛ اثری که ماحصل همان رفتار سازمان‌یافته در جهت میل به خواسته‌های معین است، محصولی که در شش ماه از آب و گل در می‌آید و میلیون دلاری خرجش کرده‌اند.

 براساس مستندات مطالعاتی نیرو‌های تادیبی حسن صباح نیرو‌هایی زبده، نخبه و مقید به اصول اخلاقی شیعی بوده‌اند، نیرو‌هایی که زهد و ریاضت پایه اصلی آموزش‌های ایشان بوده است، نیرو‌هایی که در جهت مأموریت‌های سری و سخت خود حتی از تزویج هم سر می‌پیچیدند تا آمادگی روحی و جسمی خویش را شبانه‌روز در جهت مأموریت‌ها حفظ کنند، حالا این را بگذارید در برابر عیاشانی چاقو به دست که حشاشین برای‌تان تصویر می‌کند که تمام خواست و طلب‌شان زن و زیور و شراب و مخدر است.

مجموعه حشاشین که محصولی میلیون دلاری وحاصل همکاری چندین کشور با یکدیگر است که همچون دیگر محصولات رسانه غرب در پس رنگ و لعاب اکشن و هیجان و کیفیت تصویربرداری‌اش آنچه می‌خواهد را بادمل‌های چرکینش به خورد مخاطب می‌دهد، خوراندنی که حتی مخاطب عامه هم متوجه حس بدولزجش می‌شود، اثری که غلو می‌کند و دروغ‌های صد من یک غازش رادرپس صحنه‌های عاشقانه و اکشن‌های مهیج و توفانی پنهان می‌نماید.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!