Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتباطات > رسانه و روزنامه‌نگاری - همشهری آنلاین:
مدیران مسئول واجد شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات مشخص شدند.

به گزارش همشهري آنلاين، سید علاءالدین ظهوریان دبیر هیات نظارت بر مطبوعات با اشاره به برگزاری انتخابات نماینده مدیران مسئول در 27 آبان ماه، گفت: با توجه به تبصره 4 ماده 33 آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات، واجدان شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهوريان افزود: مدیران مسئول از 12 آبان ماه می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی (e-rasaneh.ir) وضعیت خود را مشاهده کنند.

وی اضافه کرد: مدیران مسئولی که واجد شرایط شرکت در انتخابات نيستند در صورت داشتن مستندات لازم (اعلام وصول برای نشریات مکتوب و فعالیت مستمر برای پایگاه‌های خبری) تا 22 آبان ماه فرصت دارند نسبت به رفع نواقص اقدام و با شماره تلفن‌های 84095186 برای نشریات مکتوب و 84095248 برای پایگاه‌های خبری اقدام كنند.

مطابق تبصره 4 ماده 33 آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات، مديران مسئول رسانه‌هايي كه توسط هیئت نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد، و همچنین رسانه آنها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد، می­‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

منبع: پايگاه اطلاع‌رساني معاونت امور مطبوعاتي وزارت ارشاد در همین زمینه: ثبت‌نام ۲۰۹ نفر برای انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!

دولت اسپانیا با هدف بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال این کشور که ماه‌ها در تلاطم بوده است، سرمربی اسبق لاروخا را به سمت ریاست کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال اسپانیا منصوب کرد.

به گزارش مشرق، پیلار آلگریا، سخنگوی دولت اسپانیا اعلام کرد که ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی اسبق تیم ملی این کشور به عنوان رییس کمیته تازه‌تاسیس بر نظارت فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا منصوب شده است.

اسپانیا که یکی از میزبانان مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، هفته گذشته از تشکیل یک کمیته ویژه به منظور نظارت بر فدراسیون فوتبال این کشور تا زمان برگزاری انتخابات جدید خبر داد. فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) اعلام کرده‌اند که به دقت و با نگرانی وافر شرایط را رصد خواهند کرد.

این اقدام پس از ماه‌ها آشوب و تلاطم در فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت؛ نهادی که با چند رسوایی از جمله پرونده فساد مالی و همچنین برکناری لوئیس روبیالس، رییس سابق این فدراسیون به دلیل تعرض آشکار به جِنی هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان این کشور روی سکوی اهدای مدال قهرمانی جام جهانی به این تیم، دست و پنجه نرم می‌کند.

دل‌بوسکه در سال ۲۰۱۰ لاروخا را به عنوان قهرمانی جام جهانی رساند و پیش‌تر نیز آن تیم پرستاره را به قهرمانی یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ رسانده بود. او پیش از موفقیت در سطح بین‌المللی، در مدت چهار سال حضور روی نیمکت رئال مادرید(از سال ۱۹۹۹) ۲ بار در لیگ قهرمانان و ۲ بار در لالیگا تاجگذاری کرد. هدایت باشگاه بشیکتاش ترکیه نیز در کارنامه حرفه‌ای دل‌بوسکه به چشم می‌خورد. مرد اسپانیایی در کسوت بازیکن نیز بیش از ۴۰۰ بازی برای رئال انجام داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند