Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@12:57:53 GMT

سردیس علی باغبان باشی در پارک ملت نصب می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۷۳۱۳

سردیس علی باغبان باشی در پارک ملت نصب می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیرعلی سعادتمند در این خصوص اظهار کرد: نصب سردیس علی باغبان باشی به عنوان قهرمان ملی و بین المللی حوزه دو میدانی در پارک ملت نقطه عطفی در راستای توجه به حوزه ورزش و ترغیب مردم و شهروندان است.

وی ادامه داد: درخواست داریم از دیگر ورزشکاران موفق در این حوزه مانند حسن تفتیان برای نصب سردیس و در نام گذاری ها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیئت دو میدانی استان خراسان رضوی گفت: در این حوزه اساتیدی چون استاد صابری وجود دارند که اکنون در سن ۹۷ سالگی هنوز هم به ما در حوزه های مختلف ورزش دو میدانی مشاوره می دهند.

سعادتمند خاطرنشان کرد: رویکرد ورزش محوری شورا و شهرداری مشهد قابل تقدیر و ستایش است و نصب سردیس دونده قهرمان علی باغبان باشی در پارک ملت مشهد موضوعیت مناسب و کارشناسانه ای دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی شهرداری مشهد برنا سردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تدابیر لازم در حوزه بهداشت برای مأموریت ویژه شب‌های قدر صورت پذیرفته است و  همه خادمان حوزه بهداشت برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی در این ایام آماده هستند.

دکتر حمیدرضا قربان‌زاده افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیران مراکز ۵ گانه سطح شهر مشهد و همچنین روئسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد بر استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های حوزه بهداشت در حرم مطهر رضوی، بقاع متبرکه، امامزادگان، مساجد، تکایا، هیأت مذهبی و دیگر محل‌های برگزارکننده مراسم احیاء تأکید شد.

وی همچنین  با اشاره به اینکه در دور نخست سفر‌های نوروزی امسال شهر‌های کاشمر، خواف و رشتخوار جزو شبکه‌های مؤفق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  در حوزه بهداشت بود، بیان کرد: این شهر‌ها همچنین با مدیریت خود در بقاع متبرک،  امامزادگان سید مرتضی (ع)، سید حمزه (ع) و آرامگاه شهید مدرس، از حوادث ترافیکی پیشگیری و از مسمومیت‌های غذایی و  منواکسیدکربن، و بروز مشکل در زائران و مسافران نوروزی جلوگیری کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین به استقرار تیم‌های بهداشتی در کمپ غدیر، زائر شهر رضوی، داخل و محدوده حرم مطهر رضوی و دیگر محل‌های پر جمعیت در اسکان و تردد نیز اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی
  • تأثیر بازی‌های بومی محلی در جذب گردشگر
  • (ویدیو) واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • ۱۳۰ تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی خراسان رضوی فعال هستند
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است
  • (عکس) مجسمه هادی چوپان ساخته شد