Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز – ایرنا – رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: از آن جا که استان ما قطب بسکتبال کشور محسوب می شود با تصمیم وزارت ورزش و جوانان میزبانی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته بسکتبال به خوزستان واگذار شد.

شهرام پرنیاک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان در 70 رشته ورزشی بین دختران و پسران نوجوان با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی تمام رشته ها برای حضوری مقتدر در رقابت های المپیک جوانان در بین 31 استان کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که رقابت های بسکتبال پنج نفره بین سنین 12 تا 15 سال در 2 بخش دختران و پسران به میزبانی خوزستان برگزار می شود گفت: این مسابقات از روز 30 آبان ماه به مدت 9 روز در چهار شهرستان اهواز، دزفول، ماهشهر و امیدیه انجام خواهد شد.
رییس هیات بسکتبال خوزستان بیان کرد: بازی های مرحله مقدماتی در سه گروه هشت تیمی و یک گروه هفت تیمی در چهار شهرستان استان و مرحله نهایی این رقابت ها با حضور هشت تیم برتر در سالن 22 بهمن اهواز برگزار می شود.
وی با بیان این که با تشخیص فدراسیون، خوزستان قطب مرکز استعدادیابی منطقه هشت کشور شناخته شد افزود: به همین دلیل تمام بازیکنان 9 تا 13 سال مستعد منطقه هشت کشور شامل استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر و هرمزگان هر ماه در اهواز گرد هم جمع می شوند و آموزش های لازم به آن ها داده می شود تا بازیکنان نخبه شناسایی و به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.
9879/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال استعدادهاي برتر ورزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز