Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله رضایی مدیر واحد تولید مستند شبکه پرس تی وی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مستندهای این شبکه اظهار کرد: ما در شبکه مستند سالی ۳۵۰ ساعت باکس مستند داریم که از این میزان حدود ۱۰۰ ساعت توسط واحد ما به تولید می رسد و حدود ۲۵۰ ساعت دیگر تامین و خریداری می شود.

وی با اشاره به تولیدات خود شبکه توضیح داد: از این ۱۰۰ ساعت حدود ۴۰ ساعت، تولیداتی است که در ایران به ساخت می رسد و باقی آن توسط فیلمسازان و مستندسازانی ساخته می شود که در خارج از ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی اضافه کرد: ما چه در ایران و چه در خارج از کشور، تهیه کننده ثابت نداریم بلکه افراد مختلفی طرح ها و ایده های خود را ارایه می کنند و ما کارها را به آنها سفارش می دهیم.

مدیر واحد تولید مستند شبکه پرس تی وی درباره موضوع این مستندها عنوان کرد: موضوعات این مستندها در ۲ حوزه مطرح می شود؛ بخشی درباره ایران و تاریخ و فرهنگ کشور و جاذبه هاست و بخشی هم درباره مبارزه با ایران هراسی و تصویر منفی ای است که از ایران در جهان وجود دارد.

رضایی در پایان با اشاره به سوژه هایی که کمتر در رسانه های جهانی به آنها پرداخته می شود، تصریح کرد: بخشی از سوژه های ما درباره فقر، عدالت اجتماعی و موضوعات اینچنینی است که کمتر در رسانه های دیگر به آنها پرداخته می شود.

کد خبر 4447436 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: پرس تی وی روح الله رضایی سینمای مستند مستندساز تئاتر ایران اربعین 97 هالیوود فیلم سینمایی اربعین حسینی سریال ایرانی شبکه سه سیما سینمای مستند موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مستند «بیگانه» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدجواد نوروزبیگی با نگاهی متفاوت به موضوع حجاب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۱:۵۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مستند «بیگانه» اثر تازه موسسه راوین است و با نگاهی متفاوت به موضوع حجاب می‌پردازد.

سایر عوامل این مستند عبارت‌اند از: تدوین: مجتبی کمالی، گوینده: ابوالفضل شاه‌بهرامی، پژوهش: زهرا سجادی هزاوه، مینا یاری.

کد خبر 6092938 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد