Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:57:52 GMT

مورینیو: امیدوارم مارسیال در یونایتد ماندنی شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۷۶۲۹

مورینیو: امیدوارم مارسیال در یونایتد ماندنی شود

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد امیدوار است که آنتونی مارسیال، ستاره جوان تیمش در جمع شاگردانش ماندنی شود.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته، مورینیو آماده فروش مارسیال می‌شد و قصد داشت ایوان پریشیچ را در پست مارسیال به خدمت بگیرد. مارسیال نیز با وجود عدم تمدید قرارداد، اعلام کرده که می‌خواهد در جمع شیاطین سرخ ماندنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درخشش چشمگیری در این فصل داشته و حال مورینیو نیز ابراز امیدواری کرد که ستاره فرانسوی در الدترافورد بماند.

 

 

 

 

او گفت:" من قصد ندارم راجع به تمدید قرارداد صحبت کنم. در این مدل بحث‌ها شرکت نمی‌کنم. امیدوارم که بتوانیم به توافق برسیم. مشخصا دوست دارم که مارسیال بماند. می‌دانم که باشگاه هم می‌خواهد که او بماند. امیدوارم که او در تیم ما ماندنی شود. همه می‌دانند او چه استعدادی دارد، در موناکو هم این موضوع مشهود بود. دیگر موضوع مهم این است که بازیکن با استعداد، ثبات خوبی در زمین داشته باشد و فوتبال را بشناسد. وقتی به این سطح می‌رسید در حقیقت بازیکن بزرگی شده اید."

منچستر یونایتد آنتونی مارسیال ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد آنتونی مارسیال ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2022 وقتی اریک تن هاخ به عنوان مربی جدید منچستریونایتد منصوب شد، او یک بازیکن را به عنوان هدف اول تابستانی خود اعلام کرد. تن هاخ اصرار کرده بود تا فرانکی دی یونگ را از بارسلونا بخرند. او در آژاکس سابقه کار با این بازیکن را داشت.

باشگاه انگلیسی حتی حاضر شده بود تا 80 میلیون یورو برای هافبک هلندی پرداخت کند اما در نهایت دی یونگ اعلام کرد در بارسا خواهد ماند و به تیمی دیگر نمی‌رود. یونایتد در آن تابستان خریدهایی چون آنتونی، کاسمیرو، لیساندور مارتینز و مالاسیا انجام داد.

تن هاخ در مصاحبه جدید خود با اسکای اسپورتس فاش کرد که عدم خرید دی یونگ چه ضربه‌ای به تیمش زد: «برای بازی به یک روش تاکتیکی خاص، شما به بازیکنانی مناسب و ویژه همان سیستم نیاز دارید. اگر ما می‌توانستیم دی یونگ را بخریم، مطمئنم همه چیز بهتر پیش می‌رفت. ما برای او اقدام کردیم ولی نشد. دی یونگ بازیکنی بود که می‌توانست کنار کاسمیرو خط میانی تیم را محکم کند و با این زوج، من سبکی که می‌خواستم را به خوبی در یونایتد پیاده می‌کردم.»

دیگر خبرها

  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • سرزمین محبوب من ؛ محمد نوری