Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از امضا تفاهم نامه همکاری آن اداره کل با اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری با تاکید به توجه ویژه به مسئله تزریق سلامتی، فرهنگ درست، نشاط و خودباوری، افتخار و هویت ملی در بین جوانان، هم افزایی و توسعه همکاری های مشترک بین دو دستگاه را در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد و افزود: تحقق منویات و رهنمودهای حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری در جهت رشد کمی و کیفی فعالیت های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی به منظور گسترش اخلاق ورزشی و فضایل دینی در جامعه از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در تفاهم نامه مورد نظر تنها کارکنان دو دستگاه لحاظ نشده اند و جامعه هدف هر دو اداره کل مقصود نظر هم هست، ادامه داد: استفاده از ظرفیت سمن ها در برگزاری و اطلاع رسانی برنامه های فرهنگی و اجتماعی، برپایی دوره های آموزشی فرهنگی و هنری و بهره مندی از ظرفیت های انجمن های فرهنگی و هنری از جمله مفاد تعهدات طرفین در تفاهم نامه است.

 

در پایان انعقاد تفاهم نامه هدیه ای فرهنگی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تقدیم شد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین مجلس 13 آبان رای اعتماد مجلس شورای اسلامی جلسه رای اعتماد نماز جمعه پیاده روی اربعین حسن روحانی اداره کل ورزش و جوانان استان امضای تفاهم نامه همکاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین

تفاهمنامه همکاری فدراسیون هندبال و کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی «متین» به امضا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تفاهمنامه همکاری فدراسیون هندبال و کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی متین به امضای علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، و مهدی علی‌نژاد، مدیر کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی «متین»، رسید. 

همکاری در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها و اقدامات مشترک در زمینه پزشکی - ورزشی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در زمینه بهبود، پیشگیری، توسعه ورزش و موضوعات مرتبط با آن، گسترش فعالیت‌های علمی – تحقیقاتی در این زمینه و همچنین ارائه تسهیلات و خدمات مشترک علمی، آموزشی، خدماتی و ورزشی از مفاد این تفاهمنامه همکاری است. 

مهدی علی‌نژاد رئیس سابق فدراسیون ووشو و معاونت اسبق ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش،  در این بازدید با اشاره به افتخارات چند سال اخیر هندبال در رده‌های مختلف ملی، حرکت فدراسیون هندبال در مسیر پیشرفت را درخشان توصیف و ابراز امیدواری کرد این مسیر همچنان ادامه داشته است. 

علیرضا پاکدل نیز با اشاره به خدمات ارزنده مهدی ‌علی‌نژاد در ورزش کشور، ابراز امیدواری کرد جامعه ورزش از تجربیات مدیریتی ورزشی علی‌نژاد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین