Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر در پیام منصور مرادی آمده است: برگزاری کلاس درس مبارزه با استکبار در خیابانها توسط دانش آموزان برومند این سرزمین در سال ۵۷ که هویت ایمانی و شور انقلابی را علیه دژخیمان رژیم شاه به نمایش گذاشتند، ونیز حرکت به صدا درآوردن طبل رسوایی جاسوسان و مزدوران غربی و آمریکایی از جانب جوانان دلیر در سال ۵۸ که پیرو فرمان امام خود شکل گرفت و به اثبات رسانیدند که مردم این مرز وبوم ننگ سیطره استعمار فکری و استکبار را بر پیشانی خود نخواهند پذیرفت، روزی ماندگار در تاریخ انقلابی این ملت را رقم زد که هیچ گاه از یاد و خاطره ها زدوده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۳آبان روزی است که ما همزمان تحصیل ایمان و علم را باهم به انجام رساندیم و برای همیشه به دهن کجی استکبار در برخورد با امام راحل پاسخی محکم دادیم زیرا آنان کینه توزانه میخواستند امام امت را از میان مردم بردارند. به گفته مقام معظم رهبری، «دستهای‌ آلوده‌ و خشن‌ جبهه‌ی استکبار، امام‌جبهه‌ی حق‌ و عدل‌ را دزدانه‌ از خانه‌ی محقرش‌ که‌ در آن‌، همه‌ی کاخ‌نشینان‌ مغرور را به‌ مبارزه‌ دعوت‌ می کرد و سپیده‌ی طلعت‌ حق‌ را به‌ چشم‌ مستضعفان ‌شب‌نشین‌ می کشید، ربودند و خشم‌ بی ثمر خود را از باطل‌ شدن‌ ترفندکاپیتولاسیون‌، نابخردانه‌ فرو نشاندند...» اما دانش آموزان و دانشجویان هوشیار، با اقدامات بعدی خود، راه را بر ستمگران بستند.

اکنون ما بعنوان دانش آموزان و دانشجویانی که پای درس انقلاب و آزادگی نشسته ایم و از این درخت پرثمر بهره گرفته ایم باید چنین تجربه ارزشمندی را که بطن آن استبداد و استکبار ستیزی است را مانند تکلیف سنگینی بر دوش خود احساس بکنیم، باید همواره در این مسیر گام برداریم و با تکیه بر تعهد و اخلاص، کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان، مسیر مقدس امام راحل و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم.

اینجانب به عنوان خادم مردم، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳آبان و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن دانش آموز، تمامی اقشار و صنوف مختلف دو شهرستان مریوان و سروآباد همگان را دعوت می نمایم که همچون همیشه همراه و بلکه پیشگام ملت بزرگ ایران، با روحیه ای اسلامی انقلابی و با بصیرت و آگاهی ناشی از "هیهات من الذّله" استکبار ستیزی خود را نمایانده و در راهپیمایی و گرامیداشت روز بزرگ ۱۳آبان حضور پرشور یابند.

کد خبر 4448536

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور مرادی یوم الله 13 آبان اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد یوم الله 13 آبان شیراز سنندج موکب شهرکرد خطبه های نماز جمعه کرمانشاه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی گفت: امام صادق علیه‌السلام جایگاه ممتاز و ویژه ای دارد و تراث به جا مانده از آن حضرت ۴۰ هزار حدیث و روایت است.

مدیر حوزه های علمیه بیان کرد: آن حضرت ۴ هزار شاگرد داشته و این امر نشان از جایگاه ممتاز آن حضرت است که شاکله اندیشه دینی از آن حضرت بوده است.

وی ابراز داشت: ۴۰ هزار حدیث از امام صادق علیه‌السلام و ۲۰ هزار حدیث امام باقر علیه السلام ثبت و ضبط شده که این آمار نیمی از تراث حدیثی شیعی است.

آیت الله اعرافی افزود: امام صادق علیه‌السلام هم در جبهه مقابله با الحاد و اندیشه های انحرافی و هم در برابر جریان های سیاسی منحرف ایستادگی کرد.

وی تصریح کرد: حوزه های علمیه در ۱۰۰ سال اخیر و پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرچمدار مکتب امام صادق علیه‌السلام بود.

امام جمعه قم اضافه کرد: امام راحل از فیضیه قم قیام خود را آغاز کرد و فصل جدیدی در تاریخ پدید آورد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: این عملیات نه تنها یک عملیات نظامی بلکه عملیاتی تاریخی و تمدنی بوده که دنیا از این عملیات متحیر شد و قدرت جدیدی را پدید آورد.

آیت الله اعرافی ادامه داد: عملیات وعده صادق امتداد نهضت امام راحل بوده که امام راحل توانست عاشورای حسینی را در عصر حاضر بازنمایی کند.

وی با بیان اینکه امام راحل ۱۰۰ سال از زمان خود جلوتر بود عنوان کرد: امام عمق علمی و نگاه بلندی در زمینه نظام اسلامی و تمدن اسلامی داشت.

کد خبر 6095073

دیگر خبرها

  • مشارکت ۹ هزار دانش آموز دارابی در «چهارشنبه‌های امام رضایی»
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل