Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماهنگ 3دقیقه‌ای «باید یک انتقام تاریخی بگیرید» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در سایت سامانه نورالهدی به دوستداران اهل بیت(ع) تقدیم شده است.

این نماهنگ همراه با تصاویری از گردهمایی عظیم شیعیان در حرم مطهر رضوی به زبان فارسی تولید شده و به منظور بهره‌مندی مخاطبین نورالهدی در سایت این سامانه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از برنامه‌های اصلی پورتال فرهنگی مذهبی معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ارائه خدمات فرهنگی برای ترویج فرهنگ نبوی و رضوی برای دلباختگان امام مهربانی‌ها در فضای مجازی است.

معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، در طول سال محصولات فرهنگی تبلیغی مختلفی را در مناسبت‌های مختلف تولید و به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می‌کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد حرم رضوی نماهنگ سوگواری دهه آخر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، راوی نمایشگاه آستان بقیع درخصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با محوریت المان سازی و به تصویر کشیدن قبرستان بقیع در سه لاین متفاوت برای بازدید علاقمندان از روز گذشته به صورت رسمی آغاز به کار کرده است.

علی احمدی افزود: قسمت اول آن مختص به نماد حرم مطهر ائمه بقیع یعنی امام حسن (ع) تا امام صادق (ع) و دیگر بقعه‌ها می‌باشد و قسمت دوم آن وضعیت فعلی قبرستان بقیع را به تصویر کشیده است.

وی گفت: قسمت سوم این نمایشگاه هم مختص تصاویر قدیمی و اسنادی است که نشان می‌دهد چگونه و چه طور علما و مرد به واقعه تاریخی هشتم شوال اعتراض کردند.

احمدی افزود: نمایشگاه آستان بقیع در ضلع شرقی صحن غدیر در حرم مطهر رضوی قرار دارد و هر روز صبح از ساعت ۱۰ تا ۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۵ تا ۱۱ شب برقرار است.

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • ۴۲ دستور کار برای حفاظت و مرمت از میراث فرهنگی خراسان رضوی
  • ۴۲ دستورکار برای حفاظت و مرمت از میراث خراسان رضوی
  • بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • ثبت ۲ هزار و ۱۰۰ اثر ملی و ۸ اثر جهانی در خراسان رضوی
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد