Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه آمریکا برای به زانو درآوردن ایران اسلامی است گفت: تحریم‌های کودکانه استکبار جهانی به عزم و اراده ملت ایران خللی وارد نخواهد کرد. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ استانها همدان نظرات

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ملایر با اشاره به ‌اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اسلامی ‌را نوعی جو روانی برای ناامیدی ملت و ایجاد فاصله بین مردم و‌ مسئولان اجرایی کشور دانست و اظهار داشت:  مردم‌ ما ملتی بیدار، آگاه و یکپارچه است و می‌داند دولت آمریکا هر آنچه داشته و بیش از آن را در این 40 سال به‌کار بسته کار‌ساز نبوده  و اکنون چیزی برایش باقی نمانده که بخواهد انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توطئه‌های جدید استکبار برای به زانو درآوردن انقلاب است که دولت آمریکا به ویژه در حوزه نفتی در دستور کار خودش قرار دارد تصریح کرد: در این زمینه دولت وظیفه خطیری بر عهده دارد و ضروری است با به کاربردن تکنیک‌های کاربردی و قانونی برای دور زدن تحریم‌های غیر قانونی آمریکا تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشد.

آزادی‌خواه ورود نفت به بورس را یک اقدام‌ مثبت و ارزنده دانست و افزود: اینگونه اقدامات باید ادامه داشته و ملت نیز با روحیه نشاط، امید به آینده و توکل به خدا مصمم ایستادگی کنند و این را به عنوان یک تجربه موفق در مقابل بدعهدی‌ها، شیطنت‌ها و چوب لای چرخ گذاشتن‌های مستکبران و مستبدان در طول این 40 ساله انقلاب ببینند.

نماینده مردم ملایر در مجلس دهم با تاکید بر اینکه انقلاب ما همواره خار چشم دشمنانش بوده و استکبار جهانی همواره انقلاب اسلامی ایران را به عنوان بزرگترین چالش و ‌مانع در سر راه‌خودش می‌بیند، دیده‌ و‌ خواهد دید ابراز کرد:  از نظر استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و ایادی آنها در منطقه، برای چپاول اموال مردم و ریختن خون آنها، ایجاد نا‌امنی، ترور و وحشیگری هیچ‌ مانعی بزرگتر از انقلاب ایران برای آنها وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه دشمنان انقلاب به ویژه استکبار جهانی و عیادی مستبدش در منطقه از همان ماه‌ها و سالهای اول انقلاب سعی کردند با روحیه انقلاب اسلامی مبارزه کنند لذا ارکان نظام را هدف قرار دادند گفت: اما خوشبختانه امروز انقلاب چهل ساله  ما به درخت تنومندی تبدیل شده  و بیدی نیست که با این بادها بلرزد و دستخوش آسیب‌ها قرار گیرد.

آزای‌خواه با تاکید بر اینکه هرگز تحریم‌های کودکانه آمریکا نمی‌تواند به عزم  راسخ ملت و دولتمردان  ما خللی وارد کند تصریح کرد:  آنچه که مسلم است این است که ما باید مراقب خود تحریمی‌ها و سوء مدیریتها و بد رفتاریهای اندک مدیران نفوذی باشیم که زحمات این مدیران جهادی و انقلابی را به هدر ندهند.

وی بیان کرد: این مزدوران داخلی همانند  معدود کرم‌هایی در درون درخت تنومند انقلاب بوده و مزدوران استکبار در داخل کشور هستند  که ضروری است با  بصیرت، بینش، نگاه جهادی و  نظارت دقیق و ‌مراقبت بیش از گذشته دولت و قوه قضاییه این افراد فرصت طلب  را بازشناسی و از قطار انقلاب پیاده کنیم  و به‌جای آنها جذب حداکثری ملی و بین المللی برای انقلاب داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با  تاکید بر اینکه 13 آبان یادآور ایثارگری و رشادت ملت ایران در برابر استکبار جهانی و طاغوت زمانه است تصریح کرد:  ملت ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی در طول این 40 سال همواره ثابت کرده‌اند که در برابر زیاده‌خواهی مستکبران جهان و زورگویی‌ طاغوتیان مقاوم هستند، عزت انقلابی خود را معامله نمی‌کنند و همواره در مسیر انقلاب ثابت قدم‌ هستند.

آزادیخواه با بیان اینکه 13 آبان فرصت ارزشمندی برای نمایش خشم انقلابی ملت مسلمان ایران علیه استکبار و ‌خوی شیطانی قدرت‌های زورگو و‌ مستکبر به شمار می‌رود ابراز کرد:  ضروری است امسال با توجه به رفتارها و برنامه‌های ضد مردمی و‌حقوق بشری رئیس جمهور آمریکا، ملت ایران در روز 13 آبان وفاداری خود با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهدای انقلاب را  نشان دهند و به منظور خنثی کردن این توطئه شوم راهپیمایی 13 آبان امسال باید حماسی‌تر، پرشورتر و باشکوه‌تر از سالهای قبل و با حضور همه ملت ایران برگزار شود.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد

وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد.

به گزارش مهر، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای قانون «مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه»، به ویژه به استناد مواد ۴ و ۵ قانون فوق الذکر، اشخاص و نهادهای آمریکایی زیر را به دلیل حمایت و تأمین مالی رژیم صهیونیستی در ارتکاب اقدامات تروریستی و ترویج و حمایت از تروریسم و نقض فاحش حقوق بشری در جنگ علیه مردم فلسطین به ویژه مردم نوار غزه، تحت تحریم قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش اشخاص حقوقی زیر به دلیل حمایت و همدستی با رژیم صهیونیستی در ارتکاب اقدامات شنیع علیه مردم فلسطین به ویژه مردم نوار غزه تحت تحریم قرار می‌گیرند:

۱. شرکت تسلیحاتی لاکهید مارتین (The Lockheed Martin Corporation) به دلیل تهیه و تأمین تجهیزات نظامی برای رژیم اسرائیل در طول جنگ غزه؛

۲. شرکت جنرال داینامیک (General Dynamics Corporation) به دلیل تهیه گلوله‌های ۱۵۵ میلی متری برای رژیم اسرائیل در جنگ علیه غزه؛

۳. شرکت اسکایدیو (Skydio) به دلیل ارسال پهپاد به رژیم اسرائیل در جنگ غزه؛

۴. شرکت شورون (Chevron Corporation) به دلیل همکاری با اسرائیل در استخراج چاه‌های گاز واقع در شرق مدیترانه و بهره برداری رژیم اسرائیل از منابع مالی حاصل از آن در حمله به غزه؛

۵. شرکت اطلاعاتی خارون (Kharon Company) به دلیل نقش آن در تحریم وزارت خزانه داری آمریکا علیه حماس، کوشش جهت قطع دسترسی حماس و جهاد اسلامی به شبکه انتقال ارز کریپتو به بهانه پولشویی؛

اشخاص حقیقی زیر به دلیل حمایت و همدستی با رژیم صهیونیستی در ارتکاب اقدامات شنیع علیه مردم فلسطین به ویژه مردم نوار غزه تحت تحریم قرار می‌گیرند:

۱. جیسون گرینبلات (Jason Greenblatt): مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا به دلیل حمایت از نابودی حماس و اولویت دادن حذف این گروه به هر گونه اقدام اصلاحی در فلسطین؛

۲. مایکل روبین (Michael Rubin): از اندیشکده امریکن اینترپرایز به دلیل حمایت از تداوم حمله به حماس تا نابودی کامل این گروه و حذف آن در نوار غزه؛

۳. جیسون برادسکی: (Jason Brodsky) مدیر اجرایی گروه اتحاد علیه ایران هسته‌ای به دلیل طرح ایده‌های ضد فلسطینی و انتشار گزارش غیر واقعی در مورد جمهوری اسلامی ایران در عملیات طوفان الاقصی؛

۴. کلیفورد می (Clifford D. May): رئیس بنیاد دفاع از دموکراسی به دلیل حمایت از اقدامات ضد حقوق بشری در جنگ غزه؛

۵. ژنرال برایان فنتون (Bryan P. Fenton): فرمانده نیروهای عملیات ویژه ارتش آمریکا به دلیل کمک اطلاعاتی و امنیتی به رژیم صهیونیستی اسرائیل؛

۶. براد کوپر (Brad Cooper): فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا به دلیل حمایت از اقدامات ضد حقوق بشری در جنگ

۷. گرگ هایز (Gregory J. Hayes): مدیرعامل شرکت تسلیحاتی RTX به دلیل حمایت از اقدامات ضد حقوق بشری در جنگ غزه؛

جمهوری اسلامی ایران در راستای تعهدات بین المللی خود در حوزه حقوق بشر و نیز در مبارزه با تروریسم و تأمین مالی تروریسم، به ویژه مبارزه با تروریسم دولتی ایالات متحده آمریکا، تحریم‌های یادشده را علیه اشخاص و نهادهای فوق اعمال می‌نماید.

کلیه نهادهای جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را جهت اجرای این تحریم‌ها معمول خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد