Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@12:26:50 GMT

غلظت ذرات معلق در هوای زابل به ۴۲ برابر حد مجاز رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۷۸۱۹

رکنا: کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد با سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت میزان غلظت ذرات معلق در هوای زابل را به حدود ۴۲ برابر حد مجاز رساند.

علی ملاشاهی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته حداکثر سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در زابل به ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت رسید که موجب شد غلظت ذرات معلق در هوای شهر زابل به ۶۲۶۲ میکروگرم بر متر مکعب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه حد مجاز ذرات معلق در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر متر مکعب است این میزان از ذرات معلق در هوا نشان دهنده این است که طی این مدت میزان غلظت ذرات معلق در هوای شهر زابل به حدود ۴۲ برابر حد مجاز رسیده است.

کارشناس هواشناسی Meteorology سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پی این رخداد علاوه بر کاهش کیفیت هوا، میزان دید افقی در محدوده فرودگاه زابل به ۴۰۰ متر کاهش یافت.

وی گفت: با توجه به کاهش کیفیت هوا در منطقه سیستان و همچنین در پی پراکنده شدن ریزگردها توصیه می‌شود افراد آسیب پذیر به ویژه بیماران، افراد سالمند و کودکان از تردد در فضای باز خودداری کنند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خودسوزی مرد کرمانشاهی در میدان آزادی! + جزییات مخفی شدن از خدا در خوردن یک غذای خاص! راننده اتوبوس از لج مسافر زن فاجعه رقم زد / لحظه به لحظه حادثه + فیلم برنج بدجوری گران شد! قتل دختر دانشجوی سال اولی در دانشگاه + عکس پاسخ قاطعانه سردار سلیمانی به ترامپ + سند حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان اضافه می شود !؟ بازیگر مشهور سینما سر جای پارک دعوا کرد و به زندان رفت +عکس پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود مرد میهمان نیمه شب پنهانی وارد اتاق عروس و داماد شد شهادت سرباز وظیفه در درگیری پلیس اهواز با خلافکاران مسلح + عکس شهید خوشحال ترین خر پیکان سوار + فیلم دیدنی التماس خواهر خانم بازیگر برای آشتی با پدر بیمارش + عکس تجاوز به دختر 18 ساله توسط تکنیسین اورژانس در آمبولانس مردی را جلوی چشمان منشی اش گروگان گرفتند / در تهران رخ داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا از این مادر بی رحم تر هم وجود دارد؟! + عکس های جنجالی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه هواشناسی Meteorology سیستان و بلوچستان وزش باد هواشناسی کارشناس زابل عکس فیلم مرد روزنامه دختر ایران کودک شهرستان قتل من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان مالیاتی کشور، سید محمد هادی سبحانیان رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: در اجرای  قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور به منظور تکریم مودیان و اجرای عدالت مالیاتی، تمامی صاحبان مشاغلی که مجموع فروش خالص کالا و ارایه خدمات آن‌ها در سال ۱۴۰۲ حداکثر صد و پنجاه برابر معافیت موضوع ماده (۸۴) قانون مالیات‏های مستقیم یعنی مبلغ ۱۸ میلیارد تومان بوده و فرم مالیات مقطوع برای آن‏ها در درگاه خدمات الکترونیک سازمان بارگذاری می‌شود، مشمول مقررات این تسهیلات می‌باشند.

گفتنی است صاحبان مشاغلی که از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌ها استفاده می‌کنند، از مزایای عدم مراجعه به ادارات و قرار گرفتن در فرایند طولانی تشخیص و رسیدگی، عدم نیاز به نگهداری اسناد و مدارک و دفاتر، امکان تقسیط مالیات در بازه‌های زمانی بیشتر و عدم نیاز به تکمیل جداول درآمد و هزینه (اظهارنامه) برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!