Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد کل نیروهای مسلح امروز شنبه 12 آبان ماه در بیانیه ای با تسلیت ایام عزاداری ۲۸ صفر رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت حضرت امام حسن (ع) و حضرت امام رضا (ع)، ۱۳ آبان ماه را مظهر هوشیاری و بصیرت ملت ایران در برهه ای از تاریخ سرنوشت ساز انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ماه های نخست پیروزی انقلاب اسلامی به دست جوانان پرشور انقلابی پیرو خط امام (ره) نویدگر پیام ارزشمند مقاومت و مبارزه در تقابل با دسیسه چینی و توطئه گری شیطان بزرگ علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود.

این بیانیه تصریح می کند: حماسه ۱۳ آبان حرکت هوشمندانه و توام با بصیرت و غیرت انقلابی جوانان تحصیل کرده ایرانی بود که به اقتضای شرایط حساس زمانی و مکانی نشان داد هنگامی که نظام سلطه آمریکای جنایتکار به عرصه دشمنی و مقابله پا می گذارد چگونه ملتی انقلابی برخوردار از بصیرت و دشمن شناسی توانایی درک موقعیت خود و دشمن را از عمق پیام عاشورایی نهضت انقلاب اسلامی فراگرفته و می تواند دشمن را در اهدافش ناکارآمد و ناکام سازد.

ستاد کل نیروهای مسلح ۱۳ آبان سال ۹۷ را نقطه عطف و سرنوشت ساز تقابل آشکار و همه جانبه با نظام سلطه و استکبار جهانی در مقطعی بسیار حساس از تاریخ انقلاب اسلامی دانست و می افزاید: حماسه حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت و هوشیاری و متکی بر ایمان و اراده الهی جوانان و دانشجویان انقلابی پیرو مکتب حضرت امام (ره) بود که کشور را از لوث حضور بیگانگان پاک کرد و آن را به حماسه ای ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز تاریخی تبدیل ساخت.

این بیانیه در ادامه بر ضرورت بازخوانی مواضع و دیدگاه های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدضله العالی) نسبت به آمریکا و سیاست ها و کارنامه سیاه کاخ سفید در قبال همه ملت ها به خصوص ملت بزرگ ایران تاکید و خاطرنشان می سازد: روند مواجهه نظام سلطه با انقلاب اسلامی در یکی از حساس ترین و پیچیده ترین مراحل خود قرار داشته و به تصدیق گهربار مقام عظمای ولایت دولت کنونی آمریکا در مقایسه با همتایان اسبق خود در کاخ سفید وقیح و گستاخ تر بوده و رویکردی هتاکانه در مقابله با جمهوری اسلامی ایران را طراحی و اعمال می کند که هرگونه تعامل، گفتگو، رایزنی و مذاکره با این دولت ظالم، مکار و دروغ گو جایی در نهضت عاشورایی و آزادیخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

این بیانیه ادامه می دهد: در ۴۰ سال گذشته آمریکای خبیث انواع توطئه ها، تحریم ها، شیطنت ها و دشمنی ورزی های خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی را به شدیدترین شکل ممکن علیه ملت مقاوم و نستوه ما به کار بسته است که ان شاءالله با همت والای مسئولان و اتحاد و وحدت و یکپارچگی ملی تحریم های کنونی شیطان بزرگ نیز منتج به شکست و خواری دگربار این کشور بدعهد و قانون شکن خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکای خبیث که از هرگونه دشمنی و توطئه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در طول ۴۰ سال عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طرفی نبسته است، وقاحت و عداوت را تا جایی پیش می برد که نظام های مرتجع منطقه از جمله رژیم آل سعود را به دشمنی با ملت ایران تهییج کرده و علناً اعلام می نماید عربستان درمقابله با ایران همکاری های زیادی با ما دارد.

ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام عرصه مقابله با استکبار جهانی و دشمنان این مرز و بوم با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم انقلابی و غیرتمند ایران اسلامی برای حضور پرشورتر و گسترده تر در تظاهرات سراسری یوم الله ۱۳ آبان ماه تاکید می نماد: بی تردید مبارزه بی امان، بیداری بخش و هوشمندانه ملت ایران با نظام مستکبر آمریکای عهدشکن و غیرقابل اعتماد و استقامت و بردباری در راه آرمان های انقلاب اسلامی، پیروزی و سرافرازی را برای ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دفاعی اخبار امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید

امام جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق و اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک‌های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسرائیل اشغالگر را از بین برد.

به گزارش ایسنا؛ سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید و اظهار کرد: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم. در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد موفق‌تر است از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی اراده امت اسلامی و نیروهای مسلح را عامل عزت جامعه و ملت مسلمان عنوان کرد و با اشاره به سالروز فتح سرزمین اندلس به دست مسلمانان گفت: قبل از ورود رزمندگان اسلام به اندلس این شبه جزیره مهد بی‌فرهنگی و بی‌هویتی بود و اختلاف و تفرقه و مسائل اخلاقی موجب شکست اندلس شد.

موسوی فرد به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی درخواست کرد که نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهد تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

وی از مسئولان به ویژه مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون فولاد، نیشکر و... خواست نسبت به مطالبات جوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه اشتغال توجه داشته باشند.

امام‌جمعه اهواز به اقدامات انجام شده دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و ... اشاره و اظهار کرد: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

وی اظهار کرد: در بخش شعار سال به معنای واقعی کلمه باید بتوانیم نظام را در قله و اوج قرار دهیم چراکه بنا است مشارکت مردم محقق شود.

موسوی‌فرد مانع زدایی از تولید، توجه به زنجیره‌های نرم حکمرانی و نقش تسهیل‌گری دولت را بخشی از عوامل مهم در جهت مشارکت مردم در جهش تولید خواند.

وی به روز معلم اشاره کرد و افزود: معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول ‌است و اگر تحول بنیادین را بخواهیم شاهد باشیم باید معلم تراز انقلاب تربیت کنیم.

امام جمعه اهواز همچنین به روز کارگر نیز اشاره و اظهار کرد: اگر حال ایران بخواهد خوب شود حال کارگر باید خوب باشد از این رو ضرورت دارد زمینه این امر فراهم شود.

وی در پایان به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره و از تلاش‌ها و اقدامات پاسداران‌ قدردانی کرد.

 در پایان نمار جمعه، نمازگزاران با شعار "نیروی انتظامی حمایت حمایت" از تلاش‌های نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف تقدیر کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور