Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-09@02:30:40 GMT

کنسرت پاییزه خواننده مشهور پاپ در برج میلاد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۸۱۵۷

کنسرت پاییزه خواننده مشهور پاپ در برج میلاد

رکنا: سامان جلیلی ۲۹ مرداد در دو نوبت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد به اجرای برنامه می‌پردازد.

سامان خواننده جوان موسیقی پاپ جدیدترین کنسرت خود را در تهران روی صحنه می برد.

این خواننده جوان به تازگی دومین آلبومش را با عنوان "چه حال خوبیه" منتشر کرد که با استقبال خوبی از سوی علاقمندان موسیقی پاپ رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین آلبوم موسیقی سامان جلیلی از ۹ قطعه به نام‌های " تیک تاک"، " حیف"، " دستمه"، " حماقت"، " چه حال خوبیه"، " راحت مرو"، " حرفای تکراری"، " از دل بی قرارم " و " بی انصاف" تشکیل شده است.

این خواننده جوان موسیقی پاپ پس از انتشار نخستین آلبوم خود با عنوان " پرتگاه"، شاهد استقبال از سوی مخاطبان موسیقی پاپ بود."پرتگاه" با توجه به سن خواننده آن و میزان تجربه او در زمینه موسیقی پاپ، اثری موفق به شمار می‌رود که از ۱۳ قطعه تشکیل شده است.

"تشویش"، " شعله در"، چی میشه"، " حرف دلم"، " سربه هوا"، " حبس ابد"، " اعتراف"، " بهونه"، " کلنجار"، " دست بردار"، " به جون تو"، " حالم بده" و " مرد" قطعه‌های نخستین آلبوم جلیلی را تشکل می‌دهند.

سامان جلیلی ۲۹ مرداد در دو نوبت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد به اجرای برنامه می‌پردازد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

برنج بدجوری گران شد! جوان مرموز با دانشجویان آبادانی چه کرد؟! خودسوزی مرد کرمانشاهی در میدان آزادی! + جزییات مخفی شدن از خدا در خوردن یک غذای خاص! پاسخ قاطعانه سردار سلیمانی به ترامپ + سند راننده اتوبوس از لج مسافر زن فاجعه رقم زد / لحظه به لحظه حادثه + فیلم حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان اضافه می شود !؟ قتل دختر دانشجوی سال اولی در دانشگاه + عکس بازیگر مشهور سینما سر جای پارک دعوا کرد و به زندان رفت +عکس از این مادر بی رحم تر هم وجود دارد؟! + عکس های جنجالی پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود مرد میهمان نیمه شب پنهانی وارد اتاق عروس و داماد شد شهادت سرباز وظیفه در درگیری پلیس اهواز با خلافکاران مسلح + عکس شهید خوشحال ترین خر پیکان سوار + فیلم دیدنی التماس خواهر خانم بازیگر برای آشتی با پدر بیمارش + عکس مردی را جلوی چشمان منشی اش گروگان گرفتند / در تهران رخ داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه خواننده برج میلاد مشهور بین المللی خواننده مرداد عکس فیلم مرد روزنامه دختر ایران کودک شهرستان قتل من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت موسیقی  زاگرس در تالار وحدت

سامان علی پور (خواننده و آهنگساز موسیقی) جمعه ۴ خرداد از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،علی پور که برگزاری کنسرت‌های بسیاری در نقاط مختلف کشور را در کارنامه دارد، پس از مدتی دوری از صحنه، با همراهی گروه آوای پارسیان و با اجرای قطعاتی از موسیقی مناطق زاگرس نشین به صحنه باز می‌گردد.

برگزاری این کنسرت با ۲۰ سالگیِ تاسیس گروه آوای پارسیان همراه شده است.

در کنسرت پیشرو «دی بلال»، ساز و آواز با تکنوازی قیچک، «مریم»، ساز و آواز با همراهی تار و نی و آهنگ «عاموزا» در دستگاه شور اجرا می‌شوند.

همچنین قطعه‌ی «شیرین شیرین» در دستگاه همایون نواخته و خوانده می‌شود.

بخش دیگری از این کنسرت در آواز اصفهان اجرا می‌شود که قطعات این بخش عبارتند از؛ «بوی دینم»، «نازارم»، ساز و آواز با تکنوازی قانون و آهنگ «کژال.»

در این کنسرت قطعات «سه پا»، «دوپا» و ساز و آواز با تکنوازی کمانچه در دستگاه ماهور نواخته و خوانده می‌شود.



همنوازان گروه آوای پارسیان را مسعود سرلک (نی)، بهرام آذرشب (تار)، جمشاد خاکپور (ویولا)، شیما شاه حسینی (دف)، افشین هنرور (تنبک)، علی رضوی (گیتار)، سارا کریمی (قانون)، مهدی سلیمی (گیتارباس)، محمدجمشید پویا (کمانچه)، لیدا ارغوانی فرد (قیچک باس)، مروارید حسینی (سنتور)، امیرحسین بلوری (سرنا)، شقایق نجاتی (ویلنسل) و فاطمه جاهدی (تنبک) تشکیل می‌دهند.

کنسرت سامان علی پور و گروه آوای پارسیان جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کنسرت موسیقی  زاگرس در تالار وحدت
  • خواننده لرستانی پس از چند سال غیبت به صحنه برمی‌گردد
  • سامان علیپور موسیقی منطقه زاگرس را به تالار وحدت می‌آورد
  • از حاشیه بیمارستانی خواننده پاپ تا انتشار آلبوم آقای شاعر!
  • بستری شدن آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی
  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • هنری که لاکچری شده!
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!