Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت اله مهدیخانی، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین در خصوص دیداری که همراه با معاونت محترم امور عمرانی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی  قزوین، با نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صورت گرفت اظهار داشت: در این دیدار مشکلات و معضلات موجود در رابطه با  استقرار حجم بالای صنایع  در استان، خصوصا صنایعی که در ارتباط با انواع مواد شیمیایی خطرناک هستند، مطرح و راهکارهای علمی و عملی موجود بررسی و پیشنهادات  اداره کل مدیریت بحران قزوین  در این زمینه ارائه و همچنین مقررشد طرح تشکیل تیمهای واکنش سریع در مخاطرات شیمیایی دراستان قزوین بعنوان پایلوت کشور اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه شرح مفصلی از انواع خطرات تهدیدکننده مرتبط با صنعت عنوان و در خصوص انجام طرح مطالعه خطر پذیری صنایع استان و متعاقب آن تفکیک واحدهای صنعتی به سه رده کم خطر، خطر متوسط و پر خطر  و نیز احصاء اطلاعات ذی قیمتی پیرامون  نوع مواد شیمیایی و اطلاعات فنی صنایع مستقر در استان، توضیحات مبسوطی ارائه شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ریاست سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تقدیر و تشکر از انجام طرح فوق که در کشور برای اولین بار انجام گرفته، از پیشنهاد این اداره کل مبنی بر تشکیل تیمهای واکنش سریع در مخاطرات شیمیایی استقبال وقزوین را به عنوان پایلوت جهت اجرای این طرح انتخاب کرد.

مهدیخانی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری هر چه بیشتر مدیران و کارشناسان صنایع و نیز عزم جدی مسولان امر، بتوان این طرح را به خوبی در استان اجرایی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین دانشگاه علوم پزشکی مدیریت بحران مشکلات مواد شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام