Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-04@13:51:01 GMT

سقوط مرگبار زن 25 ساله از طبقه سوم آپارتمانی در یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۸۹۴۴

یک زن 25 ساله بر اثر سقوط از طبقه سوم یک آپارتمان در یاسوج جان باخت.

به گزارش شریان نیوز،جلال پوران فرد رئیس مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این حادثه در حدود ساعت 20 روز جمعه 11 آبان 97 به وقوع پیوست.
 

وی افزود: بلافاصله اکیپ اورژانس به منطقه اعزام شد اما بر اثر شدت ضربه وارده شده به سر زن جوان، قبل از هر اقدامی توسط اورژانش جهت نجات وی، زن جوان جان باخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوران فرد بیان کرد: دلیل وقوع حادثه توسط پزشکی قانونی و کارشناسان نیروی انتظامی در دست بررسی است.

برچسب هاکهگیلویه و بویراحمدنیروی انتظامی

منبع: شریان

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند

سرای محله باغ‌فردوس در منطقه یک تهران در ۵ طبقه به مساحت ۱۵۵۰ بعد از تخریب یک ساختمان قدیمی در دست ساخت قرار گرفت. اتفاق جالب در این ساختمان قطع‌نکردن درخت چنار ۸۰ ساله‌ای است که وسط این بنا قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست کارگاه اجرایی این طرح در مورد مراحل کار گفت: «در تمام مراحل گودبرداری تلاش کردیم صدمه‌ای به ریشه این درخت وارد نشود و به ابعاد ۴ در ۵ متر مربع اطراف درخت حفظ و فاصله استاندارد آن از دیواره‌ها و سقف‌های اجرا شده در نظر گرفته شد. ارتفاع این درخت تا طبقه سوم و بالاتر کشیده شده و پس از اتمام، با فضاسازی مناسب در پای آن و اجرای باغچه، دیواره شیشه‌ای، حضور پرندگان و... به عنوان گنجینه سبزی در میانه سرا، نقطه قابل توجهی برای مراجعین خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند