Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۵۴ متهم در نتیجه اجرای طرح های مختلف انتظامی طی ۴ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل جمشیدی بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به ویژه منطقه ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم Crime خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می شود، یگان های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح های مربوطه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح ها علاوه بر جمع آوری تعداد چشمگیری اقلام ضد فرهنگی مقادیری انواع مواد مخدر Drugs کشف و ۲۳ معتاد Addicted و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی از دستگیری ۱۶ نفر جلبی، ۸ سارق سیم و کابل برق، مغازه و منزل، موتورسیکلت، ادوات کشاورزی و محتویات داخل خودرو و ۱۷ نفر در حوزه سایر جرایم خبر داد و گفت: ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و همچنین تعداد ۲۳ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس Police در راستای اجرای طرح های انتظامی، خواستار استمرار تعامل و همکاری بیش از پیش آنان شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شکایت 2 دانشجوی دختر از مامور گشت ارشاد رد شد ! پایان اقدامات شوم زن مطلقه در مغازه های مانتو فروشی تهران اقدام بی شرمانه پزشک بجنوردی ! برنج بدجوری گران شد! جوان مرموز با دانشجویان آبادانی چه کرد؟! خودسوزی مرد کرمانشاهی در میدان آزادی! + جزییات مخفی شدن از خدا در خوردن یک غذای خاص! پاسخ قاطعانه سردار سلیمانی به ترامپ + سند راننده اتوبوس از لج مسافر زن فاجعه رقم زد / لحظه به لحظه حادثه + فیلم حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان اضافه می شود !؟ قتل دختر دانشجوی سال اولی در دانشگاه + عکس بازیگر مشهور سینما سر جای پارک دعوا کرد و به زندان رفت +عکس از این مادر بی رحم تر هم وجود دارد؟! + عکس های جنجالی پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود مرد میهمان نیمه شب پنهانی وارد اتاق عروس و داماد شد شهادت سرباز وظیفه در درگیری پلیس اهواز با خلافکاران مسلح + عکس شهید خوشحال ترین خر پیکان سوار + فیلم دیدنی التماس خواهر خانم بازیگر برای آشتی با پدر بیمارش + عکس تجاوز به دختر 18 ساله توسط تکنیسین اورژانس در آمبولانس مردی را جلوی چشمان منشی اش گروگان گرفتند / در تهران رخ داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جرم Crime مواد مخدر Drugs معتاد Addicted پلیس Police اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان متهم دستگیری انتظامی اجرای طرح عکس فیلم مرد روزنامه ایران دختر قتل کودک شهرستان من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان ۵۵۱ گرم تریاک، ۲۶۰ عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، بیان کرد: هر ۲ خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۱۸ کیلو شکلات قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست از مصرف هرگونه مواد غذایی قاچاق که فاقد تائیدیه‌های سازمان بهداشت و غذا و دارو کشور می‌باشد خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • برادر کشی در فارس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد