Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا عباسی اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی در نظر دارد با عنایت به برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و به منظور تسهیل در عبور و مرور ، افزایش ضریب ایمنی برای شهروندان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، محدودیت های ترافیکی را اجرایی کند.

وی به شهروندان توصیه کرد در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی از خیابان های مجاور و جایگزین جهت تردد استفاده کنند و از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب منازل و پارکینگ شهروندان و مسیر های اعلام شده جدا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباسی، تردد و توقف وسایل نقلیه در خیابان شهدا حدفاصل میدان ابوذر تا میدان شهدا، تردد و توقف در خیابان طالقانی حدفاصل سه راهی نهضت تا میدان ابوذر، تردد و توقف در خیابان مدرس حدفاصل میدان اول تا میدان ابوذر، تردد و توقف در خیابان ارتش حدفاصل سه راهی خیابان عدل تا میدان ابوذر،  تردد در خیابان شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع شهید قرنی تا تقاطع پاسداران، تردد و توقف در خیابان پاسداران حدفاصل تقاطع پاسداران تا تقاطع تامین اجتماعی، تردد و توقف در خیابان قدس شرقی حدفاصل تقاطع اول عدل تا میدان قدس، تردد و توقف در خیابان شهید نواب صفوی شرقی حدفاصل تقاطع شهید تیمورپور(پارک)تا میدان قدس و تردد و توقف در پاسداران ۱،۳خیابان شهید تیمورپور و کلیه مسیرهای منتهی به میدان قدس را از ساعت ۰۸۳۰ صبح تا پایان مراسم ممنوع اعلام کرد.

کد خبر 4448608

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپيمايي 13 آبان راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی علیرضا عباسی اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد یوم الله 13 آبان شیراز سنندج موکب شهرکرد خطبه های نماز جمعه کرمانشاه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف تردد خودروها در بعضی از خیابان های شهر ایلام به اثر سیلاب

دریافت 8 MB کد خبر 6095743

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • توقف تردد خودروها در بعضی از خیابان های شهر ایلام به اثر سیلاب