Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به روز 13 آبان گفت:آمریکا از ابتدا دشمن مردم ایران بوده و هست و خواهد بود و اینکه برخی تصور کنند آمریکا از دایره دشمنی با ما خارج شود و کوتاه بیاید کاملاً اشتباه می‌کنند و تجربه‌های گذشته این موضوع را اثبات کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقاومت و هوشیاری ایران اسلامی عنوان کرد: اگر چه در کوتاه مدت تحریم‌ها مقداری فشار می‌آورد اما در دراز مدت دوام ندارد و مردم از پس شرایط بر می‌آیند.

وی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا علیه ایران اضافه کرد: آمریکا از ابتدا هرچه در توان داشت علیه مردم و انقلاب به‌کار گرفت و تحریم‌های 13 آبان موضوع جدیدی نیست. دولت آمریکا تا امروز هر دشمنی که با جمهوری اسلامی داشته اعمال کرده است و پیش بینی می‌کنیم پس از تحریم‌های جدید اتفاق خاصی نمی‌افتد.

ذوالنور با بیان اینکه 13 آبان امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است،یادآورشد:امروز آمریکا در‌صدد جنایت و خیانت و تعدی جدیدی نسبت به مردم است و ملت ایران روز 13 آبان خشم و انزجار و تنفر خود را نسبت به آمریکا بروز داده و این شرایط را با پیروزی و موفقیت پشت سر می‌گذارند.

انتهای پیام/ ح

ملت ۱۳ آبان خشم و انزجار خود را به آمریکا نشان می‌دهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس سیاسی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات جهانی به سود ایران است

سعید لیلاز: غربی‌ها متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

به گزارش مشرق، یک فعال سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که تحولات جهانی چند سال گذشته به سود جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سعید لیلاز طی گفتگویی با یورونیوز تاکید با بیان اینکه در سه سال گذشته همه تحولات بین‌المللی، کم یا زیاد، به سود جمهوری اسلامی بوده، تصریح می کند، از جمله بحران غزه که باعث شده توجه غرب همان قدر که از اوکراین منحرف شده، از روابط ایران و چین هم منحرف شود به سمت حل و فصل بحران غزه. بویژه که غربی‌ها در این فاصله متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اینکه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر اثر سیاسی و سمبلیک دارد و بر زندگی مردم و اقتصاد ایران تاثیر عمیقی نخواهد داشت، می گوید: او درباره تاثیر تحریم‌ها بر روابط ایران و اروپا گفت: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا نقار و شکاف بین ایران و این اتحادیه را بیشتر خواهد کرد. اتحادیه اروپا در گذشته میانجی بین ایران و آمریکا بود، ولی الان کشورهای عربی این نقش را بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • آخرین تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • تحولات جهانی به سود ایران است