Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > امنیت - همشهری آنلاین:
ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه ای به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی، ۱۳ آبان سال ۹۷ را نقطه عطف و سرنوشت ساز تقابل آشکار و همه جانبه با نظام سلطه و استکبار جهانی در مقطعی بسیار حساس از تاریخ انقلاب اسلامی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در این بیانیه که روز شنبه منتشر شده، آمده است: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ماه‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی به دست جوانان پرشور انقلابی پیرو خط امام (ره) نویدگر پیام ارزشمند مقاومت و مبارزه در تقابل با دسیسه‌چینی و توطئه‌گری شیطان بزرگ علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی یاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد کل نیرو‌های مسلح 13 آبان را مظهر هوشیاری و بصیرت ملت ایران در برهه ‌ای از تاریخ سرنوشت‌ ساز انقلاب شکوهمند اسلامی دانسته و می‌افزاید: این روز، حماسه حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت و هوشیاری و متکی بر ایمان و اراده الهی جوانان و دانشجویان انقلابی پیرو مکتب حضرت امام (ره) بود که کشور را از لوث حضور بیگانگان پاک کرد و آن را به حماسه‌ای ماندگار، الهام‌بخش و عبرت‌آموز تاریخی تبدیل ساخت.

مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران

این بیانیه بر ضرورت بازخوانی مواضع و دیدگاه‌های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نسبت به آمریکا و سیاست‌های کاخ سفید در قبال همه ملت‌ها به خصوص ملت بزرگ ایران تاکید و خاطرنشان می کند: روند مواجهه نظام سلطه با انقلاب اسلامی در یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین مراحل خود قرار داشته و به تصدیق گوهربار مقام عظمای ولایت دولت کنونی آمریکا در مقایسه با همتایان اسبق خود در کاخ سفید وقیح و گستاخ‌تر بوده و رویکردی هتاکانه در مقابله با جمهوری اسلامی ایران را طراحی و اعمال می‌کند که هرگونه تعامل، گفت‌وگو، رایزنی و مذاکره با این دولت ظالم، مکار و دروغگو جایی در نهضت عاشورایی و آزادیخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکای خبیث که از هر گونه دشمنی و توطئه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در طول 40 سال عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طرفی نبسته است، وقاحت و عداوت را تا جایی پیش می‌برد که نظام‌های مرتجع منطقه از جمله رژیم آل سعود را به دشمنی با ملت ایران تهییج و علنا اعلامی می‌کند عربستان در مقابله با ایران همکاری‌های زیادی با ما دارد.

ستاد کل نیرو‌های مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام عرصه مقابله با استکبار جهانی و دشمنان این مرز و بوم با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم انقلابی و غیرتمند ایران اسلامی برای حضور پرشورتر و گسترده‌تر در تظاهرات سراسری یوم الله 13 آبان ماه تاکید می‌کند.

امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی 13 آبان را تاریخچه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی این روز را نقطه عطف تحولاتی می‌داند که روند‌ها و مسیر جریانات اجتماعی، سیاسی و نظامی را در ابعاد جهانی تغییر داد.

در این بیانیه آمده است: 13 آبان به نوعی تاریخچه انقلاب اسلامی است؛ تاریخی که از تبعید حضرت امام (ره) آغاز و با شهادت دانش‌آموزان انقلابی در سال 57 توسط رژیم سفاک پهلوی به اوج رسید و با تسخیر لانه جاسوسی سرآغاز یک مبارزه جهانی علیه استکبار جهانی را رقم زد. تاریخ انقلاب اسلامی این روز را نقطه عطف تحولاتی می‌داند که روند‌ها و مسیر جریانات اجتماعی، سیاسی و نظامی را در ابعاد جهانی تغییر داد. تغییری که موجب بر هم خوردن نظام قدرت و ترتیبات امنیتی و شکل‌گیری نظامات و ترتیبات جدیدی در سطح منطقه و جهان شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بیانیه، با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، این روز را به آحاد ملت قهرمان و به ‌ویژه دانش‌آموزان که ذخایر امید ملت و آینده‌سازان این مرز و بوم به ‌شمار می‌روند، تبریک گفته و اعلام کرده است: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ و صیانت از این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی قاطعانه، فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را سرلوحه کار خود قرار داده و با درک ارزش‌های این دستاورد جهانی با اتحاد و یکپارچگی، بصیرت عمیق و اراده جدی نشأت گرفته از ایمان اسلامی و عرق میهنی و در سایه رهبری حکیمانه و خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا همچون دژی مستحکم و تسخیرناپذی از آرمان‌های انقلابی حضرت امام (ره)، نظام مقدس جمهوری اسلامی، میهن اسلامی و ملت عظیم الشأن دفاع خواهد کرد و در این مسیر از بذل جان دریغ نخواهد ورزید.

در همین زمینه: رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح به باکو سفر می‌کند جنایات تروریست‌های تکفیری امنیت غیرنظامیان را تهدید می‌کند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» جلوه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح در دفع دست‌درازی به خاک ایران

ایسنا/سمنان حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور بیانیه‌ مشترکی، اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز به کنسولگری کشورمان را ستودند.

آنها در این بیانیه مشترک اعلام کردند: این پاسخ کوبنده جلوه‌ای از اقتدار و شکوه نیروهای مسلح در دفع هرگونه تهدید و دست‌درازی به خاک پاک ایران اسلامی را به‌نمایش گذاشت.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری سمنان، متن کامل بیانیه به این شرح است:

والْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ

«ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستمکاران است»

اقدام غرورانگیز و پرصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز و پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم جعلی و خبیث صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و شهادت جمعی از سرداران رشید سپاه اسلام، جلوه‌ای از اقتدار و شکوه نیروهای مسلح در دفع هرگونه تهدید و دست‌درازی به خاک پاک ایران اسلامی را در دیدگاه جهانیان به تصویر کشید. 

عملیات موفق «وعده صادق» و نمایش کوبنده و پاسخ قاطع سپاه مقتدر با هماهنگی و همراهی سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌عنوان بخشی از برنامه تنبیه رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی، منجر به انهدام اهداف نظامی و مهم پیش‌بینی‌شده در سرزمین‌های اشغالی شد که بدون تردید این اقدام شجاعانه بیش از پیش هیمنه پوشالی و خیالی سردمداران صهیونیست‌ و اربابان جنایتکارش را در سطح منطقه و دنیا هویدا ساخت.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای سرافراز انقلاب اسلامی به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید سیدرضی موسوی، زاهدی و همرزمانش، از برادران جان‌ بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور موشک‌باران پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی و برآورده کردن مطالبه عموم مردم عزیز ایران مبنی بر گرفتن انتقام سخت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر و تشکر کرده، پیروزی قطعی جبهه مقاومت و نابودی کامل رژیم صهیونیستی جنایتکار را از خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

«و ماالنصر الا من عندالله العزیز»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • فرمانده ارتش: «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • «وعده صادق» نیروهای مسلح، افتخارآفرین بود
  • «وعده صادق» جلوه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح در دفع دست‌درازی به خاک ایران
  • «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • وعده صادق نیروهای مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی نشانه اقتدار ایران است
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد
  • شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود