Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر از افزایش ۱۰۰ درصدی انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی استان بوشهر خبر داد و گفت: سهم بانوان از مدیریت پایه و میانی تا ایده‌آل فاصله دارد. به گزارش جنوب نیوز، مریم آذرشب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و با اهتمام و تاکید استاندار بوشهر در احیا و ارتقای جایگاه اجتماعی بانوان شایسته استان، حافظه تاریخ سیاسی استان بوشهر این حجم از اعتماد، باور و ایجاد زمینه برای ابراز شایستگی بانوانش را در خاطر خود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این وضعیت را بانوان استان بوشهر مدیون و مرهون حمایت‌ها و نگاه ویژه استاندار در گزینش‌ها و انتصابات بر مبنای شایستگی و توانمندی افراد فارغ از نگاه جنسیتی هستند.

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر از رشد بیش از ۱۰۰ درصدی انتصاب بانوان در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: وضعیت موجود و آمار انتصابات مبین صدق موضوع است.

انتصاب ۶۳ بانوی توانمند

وی بیان کرد: در دوران دولت یازدهم ۲۷ انتصاب در حوزه مدیریت استان بنام بانوان رقم خورد که بانک‌های استان و دانشگاه‌های استان به ترتیب با هفت انتصاب و پنج انتصاب بیشترین سهم را در استفاده از این ظرفیت به خود اختصاص دادند.

آذرشب اضافه کرد: در حدود یکسال از حضور عبدالکریم گراوند به عنوان استاندار بوشهر با بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت بانوان و جوانان شایسته و توانمند استان ۳۶ مدیر بانو در مسئولیت‌های مدیریتی در سطح استان منصوب شده‌اند و در حال حاضر ۶۳ بانوی توانمند بر مسند مدیریت در سطوح مختلف تکیه زده‌اند و استان رشد بیش از ۱۰۰ درصدی را در کارنامه عملکردی خود دارد.

وی یادآور شد: با توجه به آمار در دولت یازدهم و دوازدهم بیشترین انتصاب بانوان مدیر در سطح شهرستان‌ها اتفاق افتاده و این روند حاصل تاکید استاندار در سپردن بخشی از مسئولیت دستگاه‌های اجرایی استان به بانوان توانمند و شایسته است.

انتصاب بدون نگاه جنسیتی

آذرشب گفت: مطالبه بانوان هم چیزی جز این نیست که اگر شایسته‌اند بدون نگاه جنسیتی به تناسب آگاهی، دانش و توانمندیشان از فرصت برابر برای حضور در ساختار مدیریت استان برخوردار باشند.

وی افزود: هنوز سهم بانوان از مدیریت پایه و میانی تا ایده‌آل فاصله دارد و تغییر در این سهم و درصد علاوه بر ایجاد زمینه بروز به میزان زیادی به توانایی بانوان در نشان دادن توانایی‌ها و استعدادهایشان بستگی دارد.

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر اضافه کرد: امیدوارم که بتوانیم با تبادل تجربیاتمان و به اشتراک گذاشتن تجارب مدیریتی، مسیر ارتقای و افزایش تصدی پست‌های مدیریتی و افزایش بهره‌وری را برای بانوان فراهم کنیم.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب ۲ شهرک مولد کشاورزی به مساحت بیش از ۲ هزار هکتار در استان گفت: در ساخت و اجرای این شهرک‌های مولد و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف تسریع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌‌زاده ظهر امروز در جلسه شهر مولد استان بوشهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اجرایی شدن نخستین شهر مولد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر 2 شهر مولد مصوب شده است، گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار تنگستان و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر شهر مولد یادشده را بنام دلیران تنگستان اعلام و بیان کرد: این شهر در سواحل خلیج فارس منطقه دلوار تنگستان قرار دارد و این مجموعه در مساحت 850 هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در اجرایی‌شدن این طرح اضافه کرد: در مجموع در 2 شهر مولد کشاورزی استان بوشهر 2 هزار و 50 هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه 850 هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و یک‌هزار و 200 هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهرهای مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان بوشهر دارد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰