Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد جعفر زاده مسئول نوسازی مدارس و تجهیزات مدارس شادگان در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه مدارس شهری و روستایی فاقد سیستم گرمایشی شوفاژ است، اظهار کرد: گرمایش همه کلاس‌ها با سیستم گرمایشی بخاری برقی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مدارس فاقد سیستم گرمایشی استاندارد و از بخاری برقی استفاده می‌شود، گفت: در حال حاضر در هیچ یک از مدارس شادگان از بخاری های نفتی چکه ای استفاده نمی شود و در تمام این مدارس از بخاری های برقی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر زاده افزود: هر ساله در ابتدای فصل سرما دستورالعمل استفاده از سیستم گرمایشی با امضای وزیر آموزش و پرورش به ادارات آموزش و پرورش استان ها و شهرستان ها ابلاغ می شود و ادارات موظف به اجرای این دستورالعمل هستند.

وی تصریح کرد: هر نوع استفاده از سیستم غیرایمن گرمایشی در مدارس ممنوع است و مدیران مدارس موظف هستند تمام نکات ایمنی که در دستورالعمل ابلاغی به مدارس ارسال شده را در زمینه سیستم های گرمایشی رعایت و چنانچه سیستم نیاز به تعمیر دارد نسبت به تعمیر آن اقدام کنند.

مسئول نوسازی مدارس و تجهیزات مدارس شادگان در پایان اضافه کرد: در شرایطی که تامین اعتبار لازم برای تجهیز فضاهای آموزشی انجام شود، تمامی مدارس شادگان از نظر شرایط ایمنی به وضعیت استاندارد می رسند.

 

 

 

 

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شادگان مدارس شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا