Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کرمی تبار روز شنبه در یادواره شهدای دانش آموز استان ایلام اظهار داشت: هدف جدی دشمنان دور ساختن نسل جدید و نسل های آتی از دین، امام حسین (ع) و مکتب عاشورا، شهدا، فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، ارزش های نظام و ... است.
وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از تبلیغات وسیع و گسترده وارد جبهه نرم فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران شده، تاکید کرد: جولان دادن به غربی ها در این جبهه باعث می شود که آنها به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته امام جمعه ایلام غربی ها به صورت خزنده و نرم با استفاده از فضاهای مجازی و ماهواره در حال نفوذ در جمع جوانان و نوجوانان هستند و تداوم این جنگ تلفات زیانباری را برای کشور به بار و سرمایه های انسانی متعددی از دست می روند.
حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: دشمن به فراست دریافته که توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارند و به همین دلیل جنگ مخرب و تاثیرگذار تهاجم فرهنگی را بنا نهاده و سعی در اغوای نسل جوان و نوجوان دارد.
وی با تاکید بر اینکه نباید با اهمال کاری و سهل انگاری اجازه پیشروی به دشمن در جبهه جنگ نرم را بدهیم افزود: باید با هوشیاری و آینده نگری و اشاعه فرهنگ ناب ایرانی اسلامی و آشنایی و انس نسل جدید با آمیزه های شهدا به ویژه شهدای دانش آموز نگذاریم فرزندانمان مرعوب دسیسه های فریبنده دشمنان شوند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: استراتژی دشمنان این است که دانش آموزان را با دور ساختن از علم و تحصیل با فضاهای مجازی سرگرم کنند و این قشر نسبت به شهدا، جنگ تحمیلی، پیشینه این کشور و اهداف انقلاب خنثی و بی تفاوت باشند.
وی گفت: در جنگ تحمیلی بخشی از نیروهای بسیج مردمی را دانش آموزان خردسال تشکیل می دادند که فارغ از سن و سال کم شجاعانه به هر طریقی خود را به جبهه ها می رسانند و بدون هیچ واهمه ای در برابر دشمن بعث به مقابله پرداختند.
کریمی تبار اظهار داشت: سهمی انکار ناپذیر از پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رشادت، فداکاری و شهادت طلبی رزمندگان نوجوان بود که این حضور خودجوش و داوطلبانه نوجوانان کم سن و سال در جبهه های جنگ در دنیا بی نظیر بود.
وی به دانش آموزان توصیه کرد: به جای پرداختن به فضاهای مجازی با کسب علم و تحصیل و رسیدن به مدارج عالی در آینده به توسعه و رونق کشور بپردازند و اهداف و مسیر روشن شهدای دانش آموز جنگ تحمیلی را الگوی خود قرار دهند.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم که با همت اداره کل آموزش و پرورش، حوزه بیسج دانش آموزی و مدرسه امام جعفرصادق (ع) برگزار شده بود، از تعدادی از دانش آموزان نخبه استان ایلام در حوزه های علمی، ورزشی، رباتیک، و ... تقدیر شد.
استان ایلام در دوران دفاع مقدس 355 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
7172/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی انقلاب ایران اسلامی دین سرمایه نماینده ولی فقیه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد

ایسنا/البرز عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر جدید هشتگرد استان البرز گفت: شرکت عمران تاکنون ۳۰ مدرسه در شهر جدید مهستان تاسیس کرده و امسال هم کلنگ احداث سه مدرسه جدید به زمین زده می‌شود تا بخشی از نیاز فضای آموزشی این شهر رفع شود.

به گزارش ایسنا، ذبیح الله زارع در جشن تکلیف دانش آموزان پسر شهر جدید مهستان، اظهار کرد: شرکت عمران شهر جدید مهستان رویکرد جدیدی در دولت سیزدهم آغاز کرده که منجر به ارتقای زیرساخت‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی این شهر خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین راستا برنامه های مختلفی را در حوزه دانش آموزی طراحی کرده که یکی از آنها برگزاری جشن تکلیف پسران برای اولین بار در این شهر است.

وی اظهار کرد: در این مراسم ۵۴۰ نفر از دانش آموزان پسر به سن تکلیف رسیده، حضور دارند و در قالب برنامه‌ای یک روزه و شاد با احکام دینی بیشتر آشنا می‌شوند.

این مسئول توضیح داد: دانش آموزان سرمایه‌های اصلی این شهر هستند و بنا داریم اقداماتی در حوزه استعداد یابی آنها اجرایی کنیم‌.

زارع افزود: شرکت عمران تاکنون ۳۰ مدرسه در شهر جدید مهستان تاسیس کرده و امسال هم کلنگ احداث سه مدرسه جدید به زمین زده می‌شود تا بخشی از نیاز فضای آموزشی این شهر رفع شود.

وی گفت: علاوه براین تا پایان سال، کلنگ شهر کتاب شهر جدید مهستان هم به زمین زده می‌شود و از این طریق مسیر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی این شهر هموارتر خواهد شد. 

سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان راه اندازی مراکز فرهنگی در مجتمع‌های مسکونی این شهر را یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت برشمرد که به تازگی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: این آمادگی وجود دارد که تمام زمین‌های آموزشی مورد نیاز در شهر مهستان به صورت رایگان در اختیار خیرین قرار بگیرد تا بتوانیم کمبودهای موجود را برطرف کنیم. 

زارع در خصوص ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در شهرجدید مهستان هم گفت: سال گذشته ۱۷ هزار متر مربع زمین رایگان برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و خیرین حوزه سلامت قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است