Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@08:58:08 GMT

نمایشگاه ملی عکس جوان در ارومیه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۰۳۳۵

نمایشگاه ملی عکس جوان در ارومیه برگزار می شود

رییس دانشگاه ارومیه روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش روز 28 آبان ماه جاری گشایش می یابد و به مدت سه روز در پردیس شهر دانشگاه ارومیه دایر خواهد بود.
رحیم حب نقی بیان کرد: متقاضیان می توانند آثار خود را از 9 تا 15 آبان ماه آبان ماه به آدرس الکترونیکی ngochalipa@gmail.com ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه عکس با همکاری سازمان مردم نهاد خانه معماران 'چلیپا' برگزار می شود، اضافه کرد: متقاضیان می توانند یک تا سه عکس جهت داوری و ارائه در نمایشگاه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 30 درصد هزینه چاپ و برگزاری نمایشگاه از عکاسان برگزیده اخذ خواهد شد.
به گزارش ایرنا، گزینش آثار این نمایشگاه توسط هیات داوری دانشگاه ارومیه انجام می شود و به عکاسان منتخب گواهی معتبر شرکت در نمایشگاه اعطا می شود.
3214/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی عکس مردم نهاد ارومیه برگزار نمایشگاه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افطاری شاعران آیینی قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد

حمید ناطقی مسئول هیأت خادم الرضا علیه السلام قم شامگاه یکشنبه در ضیافت افطاری و نشست صمیمی شاعران آئینی استان قم که در حسینیه بنی فاطمه برگزار شدعنوان کرد: این مراسم سال‌ها است که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و بهانه‌ای برای تجلیل از نقش مؤثر شاعران آئینی در پیشبرد اهداف هیأت است.

مسئول هیأت خادم الرضا علیه‌السلام قم گفت: برگزاری نشست‌های صمیمی با برخی گروه‌ها و قشر‌های مختلف که با هیأت در طول سال همکاری دارند، از دیگر برنامه‌های هیئت خادم الرضا علیه‌السلام در ماه مبارک رمضان است.

ناطقی افزود: خادمان هیأت، سخنرانان و قاریان قرآن کریم، مداحان و شاعران، خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، اهالی رسانه، اعضای شورای هیأت مذهبی استان از جمله این گروه‌ها هستند.

مسئول هیأت خادم الرضا علیه‌السلام ادامه داد: برپایی سفره افطار برای ایتام با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌ها هیأت خادم الرضا علیه‌السلام در روز‌های دیگر ماه مبارک رمضان است.

غلامرضا فلاح نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم نیز در حاشیه این ضیافت افطاری گفت: گردهمایی شاعران آئینی استان قم در حسینیه بنی فاطمه به همت کانون خادم الرضا علیه السلام برگزار شد که این سنت حسنه‌ای است که هیأت خادم الرضا (ع) هر ساله آن را دنبال می‌کند.

شاعر پیشکسوت آئینی استان قم گفت: در روز‌های نخستین ماه مبارک رمضان هیأت خادم الرضا (ع) از گروه‌های مختلفی که در برگزاری مراسم‌های مذهبی در طول سال با این هیأت همکاری دارند میزبانی می‌کند که امر بسیار پسندیده‌ای است.

فلاح افزود: شاعران آئینی نقش بسیار مهمی در برگزاری مراسم‌های مذهبی دارند و در این برنامه نیز شاهد حضور شاعران جوان و پیشکسوت بودیم و این توجه به شاعران جوان بسیار ارزشمند است.

فلاح بیان کرد: رویش‌های خوبی از دهه هشتاد به بعد در عرصه شعر آئینی رخ داده که دلیل اصلی آن همراهی و میدان دادن پیشکسوتان و اساتید شعر به جوانان بوده است.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم با بیان اینکه شاعران جوان در استان قم طی سال‌های اخیر آثار بسیار خوبی در عرصه شعر آئینی داشته اند و در سطح ملی حرف برای گرفتن دارند افزود: بسیاری از مداحان مطرح کشوری در مراسم‌های مذهبی از شعر شاعران آئینی قم استفاده می‌کنند و این امر نشان دهنده اهمیت کار شاعران آئینی جوان در قم است.

او ادامه داد: این گردهمایی‌ها در حقیقت یک فرهنگ دینی است و هیأت خادم الرضا علیه السلام از ابتدای تأسیس تاکنون برنامه‌های بسیاری را با حضور گسترده جوانان برگزار کرده است.

فلاح افزود: اگر انقلاب اسلامی امروز در سطح دنیا حرفی برای گرفتن دارد دلیل اصلی آن جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده، است که در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی موضوعات دینی و انقلابی به روش‌های مختلف از جمله با زبان هنر و شعر به جامعه انتقال داده شده است.

شاعر پیشکسوت آئینی استان قم ابراز کرد: امروز در موضوعات روز جامعه شاعران پیشتاز هستند و با سرودن اشعار خود در عرصه جهاد تبیین ایفای نقش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رسمی: برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال اعلام شد
  • تور روزانه ارومیه‌گردی در ایام نوروز برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه زمانبندی آزمون‌های سال ۱۴۰۳
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • برگزاری دوره آموزشی داوری فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • صدور ۱۲۰۰۰ پروانه کسب صنفی با اشتغال ۳۰ هزار نفر در استان بوشهر
  • نمایشگاه ایران اکسپو
  • افطاری شاعران آیینی قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • نمایشگاه ایران اکسپو با حضور ۳ هزار تاجر خارجی برگزار می شود
  • برنامه‌های کنگره ملی شهدای کرمانشاه با محوریت نسل جوان برگزار شود